Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

ja har på ingen måte lyst til å bruke for mye penger på motoren nå, men klarer meg ikke uten bmw'n i sommer, så da blir det desverre sånn :/ er en mulighet for at jeg kan ta opp lån hvis jeg får meg god jobb snart, og prøve å selge motoren min nå til en kompis, så får jeg jo inn litt penger, pluss å selge unna deler fra delebil asap for å betale ned lånet igjen, men civicen kan jeg ikke kvitte meg med, er avhengig av bil til hverdags, også er det greit å slippe å bruke bilen som m5 til hverdags! :P men pm noen vil støtte meg eller stille som kausjonist så skrik ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Gleder meg til å komme igang med bilen igjen, få den i stand til 2012-edition, så det blir spennende å se hva jeg klarer å få til frem til sesongen;) målet er å få den klar til vårmønstringen på vallehovin i slutten av april! Så da må jeg egentlig komme igang og få ut fingern:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Gleder meg til å komme igang med bilen igjen, få den i stand til 2012-edition, så det blir spennende å se hva jeg klarer å få til frem til sesongen;) målet er å få den klar til vårmønstringen på vallehovin i slutten av april! Så da må jeg egentlig komme igang og få ut fingern:p

Gler meg til resultat! Husk å ta bilder av treffet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten gladupdate:D

Først måtte bilen vaskes etter å ha stått stille og støvet ned i over en måned.

IMAGE_0B7CCA58-557E-4AED-82F6-0226223DCB81.JPG

IMAGE_164E6C44-6C7C-4E1A-A099-A6991055F138.JPG

Ren og pen inne i garasjen igjen:

IMAGE_2A2758ED-1584-46FB-89C7-E3E9BC66831D.JPG

Så kommer hoveddelen av updaten!

IMAGE_CF7B765F-3C77-4007-AB81-9B6F79AD6B5A.JPG

IMAGE_82B9A06B-F456-4E25-A89E-6A1D5CC0332C.JPG

IMAGE_DE176067-2005-405D-A0D7-3C3ABC640CC0.JPG

Bilen din har fått litt av en makeover fra da du kjøpte den. Veldig pen og tøff E39 du har, og trekket var sykt fett på bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ahr gjennomgått en enormt stor forandring! er ikke mye igjen her som er originalt :P og mer forandring skal det bli! :P du må skaffe deg sånn trekk du også da! med alpinalogo på ;)

Hehe :D Får se etterhvert, er jo ganske tøft trekk. Akkurat nå nytes synet av bilen i garasjen, E39 min stakkars står ute og fryser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg endelig fått lufta e39'n bittelitt!! :D lot den snuse litt på snøen, bare for å få kjørt den litt, men for all del, den skal absolutt ikke få smake på veisaltet!

Uansett.. Jeg har gått rundt og drømt og savnet e39'n så enormt mye i det siste, så i dag bestemte jeg meg for å prøve å starte den, for å høre lyden og bare sitte bak rattet, så endte det med en liten tur ut av garasjen også :D

Mulig det kommer et par lydklipp etterpå, om picada(google) gidder å kjappe seg litt, men her er iallefall to dårlige bilder med mobilen :)

IMAGE_7DB4D444-2BF3-446F-AC2B-82CD13645CF7.JPG

IMAGE_E6A87FAC-85C3-418D-B764-A368CD62D422.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...