jakobm5 Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Er nok m52'n ja, har ikke kjøpt meg s62 enda:/ Nei å nei:( ordne med en kausjonist,, selg civicen hva som helst bare få 8"r i e39"n
Tzunami Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 ja har på ingen måte lyst til å bruke for mye penger på motoren nå, men klarer meg ikke uten bmw'n i sommer, så da blir det desverre sånn :/ er en mulighet for at jeg kan ta opp lån hvis jeg får meg god jobb snart, og prøve å selge motoren min nå til en kompis, så får jeg jo inn litt penger, pluss å selge unna deler fra delebil asap for å betale ned lånet igjen, men civicen kan jeg ikke kvitte meg med, er avhengig av bil til hverdags, også er det greit å slippe å bruke bilen som m5 til hverdags! men pm noen vil støtte meg eller stille som kausjonist så skrik ut
MartinBratteberg Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 FOR en bil du har! Blir bare bedre og bedre:-) en av de fineste E39 på forumet garantert +1 Bilen er helt fantastisk! Tar å følger med fast videre fra nå av
Tzunami Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Takktakk! Gleder meg til å komme igang med bilen igjen, få den i stand til 2012-edition, så det blir spennende å se hva jeg klarer å få til frem til sesongen;) målet er å få den klar til vårmønstringen på vallehovin i slutten av april! Så da må jeg egentlig komme igang og få ut fingern:p
MartinBratteberg Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Takktakk! Gleder meg til å komme igang med bilen igjen, få den i stand til 2012-edition, så det blir spennende å se hva jeg klarer å få til frem til sesongen;) målet er å få den klar til vårmønstringen på vallehovin i slutten av april! Så da må jeg egentlig komme igang og få ut fingern:p Gler meg til resultat! Husk å ta bilder av treffet
Tzunami Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Bilder er det klart det blir;) og forhåpentligvis resultater også! Vil jo såklart rulle dit i egen og ferdig bil!
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Liten gladupdate:DFørst måtte bilen vaskes etter å ha stått stille og støvet ned i over en måned. Ren og pen inne i garasjen igjen: Så kommer hoveddelen av updaten! Bilen din har fått litt av en makeover fra da du kjøpte den. Veldig pen og tøff E39 du har, og trekket var sykt fett på bilen!
Tzunami Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Ja den ahr gjennomgått en enormt stor forandring! er ikke mye igjen her som er originalt og mer forandring skal det bli! du må skaffe deg sånn trekk du også da! med alpinalogo på
Cbrooen Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Ja den ahr gjennomgått en enormt stor forandring! er ikke mye igjen her som er originalt og mer forandring skal det bli! du må skaffe deg sånn trekk du også da! med alpinalogo på Hehe Får se etterhvert, er jo ganske tøft trekk. Akkurat nå nytes synet av bilen i garasjen, E39 min stakkars står ute og fryser
Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Da har jeg endelig fått lufta e39'n bittelitt!! lot den snuse litt på snøen, bare for å få kjørt den litt, men for all del, den skal absolutt ikke få smake på veisaltet! Uansett.. Jeg har gått rundt og drømt og savnet e39'n så enormt mye i det siste, så i dag bestemte jeg meg for å prøve å starte den, for å høre lyden og bare sitte bak rattet, så endte det med en liten tur ut av garasjen også Mulig det kommer et par lydklipp etterpå, om picada(google) gidder å kjappe seg litt, men her er iallefall to dårlige bilder med mobilen
Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Da var det tid for et lite lydklipp allerede da! https://picasaweb.google.com/lh/photo/WwDWVEToDvh3taaw087cYdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/0yErmu0XZoDb5FVW5gdChdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
Netlandet Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Hva slags motor har du i bilen egentlig? Er ikke dette en 520 originalt? Meget pen!!
Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Det er nok ikke 520 nei vet alle tror det, men det er fordi jeg aldri nevner hvordan motor som er under panseret Er veldig fornøyd med lyden iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå