Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Flobben: hvordan bil har du da? Har helt sikkert sett den;) tipper 1-serie av en eller annen grunn, siden det er så mange av de i veien der:p inkl. Ehrnst sin;)

De lufttraktene i fronten kostet ikke mange lappene, mange forskjellige ting folk har brukt der, noen bruker koppholdere og sager ut bunnen, andre bruker basskassetrakter osv, mens noen kjøper ferdig netting med den i for par tusenlapper:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh... faen det glemte jeg.... trodde mønstringen av en eller annen grunn var i morgen

se signatur en e90 lci :wink:

står helt ytterst mot lambertseterveien på parkeringsplassen på høyre hånd når du kommer fra deg.

ville være rart hvis du ikke har sett den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vasket felgene litt og satt på klistremerkene jeg glemte å sette på til treffet i går :P

IMAGE_A0486554-5388-403C-9539-82895C21F954.JPG

IMAGE_A1EF054C-B16C-4716-AAEC-56C17B7AE87C.JPG

Og så måtte jeg kjøre bilen min til dåp i dag, med 4 pers i bilen så ble den ikke noe høyere akkurat! :P men grusvei kom den seg gjennom alikevel! problemet ligger bak da den synker bortimot 5 cm :S og felgkanten treffer skjermen ved dumper :S er ikke værre enn at jeg bare våtsliper rundt kanten litt, og gir den en lett polish så ser det like bra ut da ;) uansett, når vi kom frem til "varmestua" ved skibakken i gjerdrum fikk jeg meg en overraskelse :P

IMAGE_E6C6791D-22D7-41BF-8A0A-98CCD4C89DF7.JPG

Kjapt og dårlig bilde, men fant 10-15 småstein liggende på leppa :P lurer på hvordan de hadde kommet seg opp dit :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike flott bil, en inspirasjon for min egen.

har selv fått meg m5 fanger nå, men, nettingen i midten har ikke dem sorte hjørnene der du har laget hull, hvor får man den typen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilter er utrolig deilig ja! ;)

Synes de bbs-merkene i felgkanten gjorde det hele litt freshere på en måte, litt mer detaljer ;)

Combatkit: den nettingen fikk jeg med fangern, men søk på ebay, det har de det mest utrolige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...