a_hansen Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 fant ut at jeg trengte ny bruks bil, så da blei det en e34 til på gården.95 mod 520ia. eneste jeg har gjort me bilen etter jeg kjøpte den er proff sota ruter og litt mer senk[img] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Den så ikke galen ut, grattulerer med ny bruks bil Men Angel eyes på biler der det er runde lykter fra før har jeg aldri likt Oo Heller gå til innkjøp av sorte DE lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Den så ikke galen ut, grattulerer med ny bruks bil Men Angel eyes på biler der det er runde lykter fra før har jeg aldri likt Oo Heller gå til innkjøp av sorte DE lykter da er enig me deg der,men gidder ikke bytte lamper me det første siden det bare er en bruks bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Denne var jo pen. Får lyst til å beholde go'bilen når jeg ser sånne fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Det finnes altså fine uherja e34 igjen enda Veldig pen denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Så veldig pen ut, flott farge Ble bra med senk. Foreslår nye endestusser/lyddemper og som tidligere sagt, fjerning av AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 nydelig e34! fikk lyst å lakkere min helt ned og ha på shadowline jeg og no digger den fargen der på e34 ass. hvilket interiør har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Tøff bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Ble utrolig fett med den sotinga! Mye må man ut med for en slik jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Veldig fin bil du har der ja! hva slags senk er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Meget fin Hvor mye er vinduene sotet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 ett bilde fra vålerbana i vinter også har endelig sommerdekka kommi på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Pen bil, fine sommerfelger au ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå