Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Andre uka på ferie nå. Det kan ikke gå uten at det skjer noe (tydligvis) så nå røyk den ene støtdemper toppen bak, pluselig kom der noe rare lyder bakfra da jeg kjørte rundt i bergen :P den byen er IKKE skapt for lave biler! Fikk vært en tur på akvariet, og måtte seff få tatt en tur med ulrikken, er vel en selvføge mår guttungen heter Ulrik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

endelig hjemme i fra ferie! tatt godt over 1500 bilder på litt under 2 uker! gøy med speilrefleks kamera :P

noen få bilder:

rusta borte? :P håper jeg får henta den nye bakluka når lønninga kommer nå!

D3100067.jpg

meg og guttungen (Ulrik) på toppen av Ulrikken

D3100520.jpg

nyvaska og i bryllupsfest i dag!

D31001093.jpg

henta guttungen og på vei hjem, han sovna i stolen sin, så jeg stoppa for og kikke litt på et industri bygg jeg har funnet for og se om jeg kunne ta noe bilder :P men var litt mørkt. håper og få tatt noe bra bilder her etterhvert ;)

D31001101.jpg

så blir det spacere og litt ned forran til onsdagen, få ferdig stance stuket endelig. kansje jeg kan sette på noe stanceworks stickers også? litt seint ute kansje, men vil ikke sette på noe merker før bilen er skikkelig stanced heller.

har forsåvidt mye planer framover også, ta rusta på dører bakluke etc. det som kan tas selv i hvertfall. dille litt med småtinga som plager meg. nye bremser forran og bak, klargjøres til eu kontroll, valse venstre hjulbue bak litt mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre gjennom Bergen sentrum kan være et mareritt. Det er ofte nye omkjøringer hver gang man kjører, med "asfalt" som er lagt i hauger for å kunne kjøre over fortau o.l. Man må nesten være kjent for å vite hvor man kan/ikke kan kjøre med senket bil.

Har skrapet og sprukket leppen min flere plasser pga kjøring i sentrum. :(

Å kjøre strandkaien utover er jo et mareritt. De gangene jeg må ut der, pleier jeg å stoppe for å slippe biler forbi, pga det tar så lang tid å kjøre ut der. Holder man over 20km/t er det bare skrap skrap... :P

Edit: Hvor lenge blir du i Bergen? Gjerne lyst å se bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare en dagstur til Bergen mens vi var hos familie i Haugesund. Er hjemme i Kristiansand igjen nå. Må jo på jobb igjen i mårra da :( så nå er det 1 år til neste gang vi tar en bergenstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med speilrefleks ja, og fotografering er en kunst, så ikke lett å ta bra bilder i starten når man må begynne å stille på lys osv :P Men jeg bruker å lese på tutorials på nettet for å få litt mer kunnskaper :)

Artig bilde av deg og guttungen også 8) Gleder meg til å se bilen med spacere og litt mer senk :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...