Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ut som et greit middel det der ja :) Men hva med å bruke varmluft-pistol på skruen da? Skader vell ikke demperen det så lenge du er litt forsiktig :)

er nok for lite varme i det, får bare håpe det løsner opp, ellers får jeg ta av hele fjærbeinet og finne på noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Hvem har lagt på det dekket der a? Eller er det felgen som er skeiv? Så ut som sykt mye lodd!

er 70gram sykt mye? må forøvrig pumpe i 7bar trykk for og få dekke på felgen der, så det er ikke aktuelt og ta det av og sette det på igjen i hvertfall :P blir 245 neste sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70gram er mye ja :P er det kast i felgen? eller er det billigdekk? 7 bar er ikke noe problem på dekkshapper, hadde jeg jobbet på dekkmann fortsatt skulle jeg fiksa det der for deg for free ;) kan ikke ha sånne remser liggende sånn! ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klar over at det er mye ja, er ikke noe kast i felgen, men så var vi litt lei etter og ha brukt 2 timer på og legge på dekka at da var det nok :P blir nok bedre når det blir breiere dekk på. er nankang ns2. skal aldri ha det igjen i hvertfall. utrolig mye dekkstøy i fra de dekka der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått middel! Gleder meg til å se resultatet med spacere og ny høyde :D Det der er 25mm ja?

25mm rundt hele, monterte ikke forran da jeg ble litt skuffa over og ikke få justert høyden! skal justere høyden og montere spacere samtidig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fk coilovers du har? trur det er viktig å rengjøre her ofte. disse satt noe jææævlig på e34n min også. måtte ta ut demperen og sette den i skrustikke. skal kjøpe nye ringer å skru på etterhvert tenkte jeg. kanskje du bør gjøre det også. ringene koster jo nesten ingenting.. fant de til salgs, men husker ikke hvor. parts and retards eller streetdesign eller noe kanskje.

noen som vet om høyen på justerbart kan justeres opp fra det de står i vognkortet, eller må det være akkurat slik det står?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fk coilovers du har? trur det er viktig å rengjøre her ofte. disse satt noe jææævlig på e34n min også. måtte ta ut demperen og sette den i skrustikke. skal kjøpe nye ringer å skru på etterhvert tenkte jeg. kanskje du bør gjøre det også. ringene koster jo nesten ingenting.. fant de til salgs, men husker ikke hvor. parts and retards eller streetdesign eller noe kanskje.

noen som vet om høyen på justerbart kan justeres opp fra det de står i vognkortet, eller må det være akkurat slik det står?!

ja, må nok ha meg nye ringer på de, skal høre der jeg kjøpte de om han får tak i ringer.

høyden skal i utganspunktet være den som er, skal den justeres så må det vist godkjennes på nytt, men er ikke noe jeg bryr meg om i hvertfall, så lenge det står senk i vognkortet så får det holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde FK Königsport på min E38... Fikk aldri løsna muttern på det hvertfall... Endte med at jeg måtte sette på orginalfjærer på hele bilen for og vise den på BT...

Kunne sikkert skjært av justeringsmuttern, men solgte hele bilen og coilvers-settet før jeg gadd å prøve mer...

Justeringsmuttere er HAT, og di er bløte som smør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde FK Königsport på min E38... Fikk aldri løsna muttern på det hvertfall... Endte med at jeg måtte sette på orginalfjærer på hele bilen for og vise den på BT...

Kunne sikkert skjært av justeringsmuttern, men solgte hele bilen og coilvers-settet før jeg gadd å prøve mer...

Justeringsmuttere er HAT, og di er bløte som smør :(

er vel muligheter for at det kommer nytt coiloversett på den til neste år da, hvis jeg ikke kjøper meg e34 525tds da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde FK Königsport på min E38... Fikk aldri løsna muttern på det hvertfall... Endte med at jeg måtte sette på orginalfjærer på hele bilen for og vise den på BT...

Kunne sikkert skjært av justeringsmuttern, men solgte hele bilen og coilvers-settet før jeg gadd å prøve mer...

Justeringsmuttere er HAT, og di er bløte som smør :(

er vel muligheter for at det kommer nytt coiloversett på den til neste år da, hvis jeg ikke kjøper meg e34 525tds da

+1 e34 !!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...