Spiff Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 da revna det ene bakdekket gitt, så må bestille meg 2 nye bakdekk. tror jeg går for 255/35-19 nå til bak. er det noen som har erfaring med Federal 595 EVO? dissa kommer på 1000kr stykket, så tror jeg bestiller de, men kunne tenkt meg og vite hovrdan de er på støy etc, da nankang ns2 er helt forferdelig støyete edit: grunnen til at det blir 255/35 istedenfor 245 er fordi 245/35 er ikke en godkjent dekkdim på e38, mens 255/35 er nøyaktig samme rullediameter som jeg har forran og innafor 5% avvik i fra originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 åssen klarte du å revne bakdekket? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 er jo sånn som skjer det når man kjører med ubruklig dekkstrekk nei, lå no steiner i veien som ikke var mulig og komme unna, så da var det vel det som gjøre utslaget.. var forresten belte kontroll i kjos bukta i dag, biltilsynet tok de som kjørte mot voiebyen, kjørte motsatt vei, og steike å han ene spratt opp og glodde etter bilen min, blir ikke overaska om det blir innkalling til biltilsynet nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 hørtes ud så et fornutigt dekkvalg... greit å ha det på det rene ang rulleomkrets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 da var Federal 595 EVO 255/35 ZR19 x2 bestilt får håpe det går fort denna gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Kanskje litt seint, men jeg har Federal SS 595 på bilen nå og de er livsfarlige på vått føre. Hekken legger seg ut i 3. gir i rundkjøringer hvis jeg gir gass. Kan være EVO dekkene er annerledes da. Falken 452 kan jeg anbefale hvis du skal ha gode dekk til en billig penge. Disse strekker seg godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 ja, det kan jo bli spennende og se da, har faktisk aldri opplevd at denna bilen har klart og legge seg ut annet enn på snø, men vi får se, dekka er jo allerede bestilt, så tenker jeg prøver de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 har du kjørt med nankang ns2 kan det jo ikke bli værre.. min spant i 4 ved pådrag på våta.. haha men de ryker godt, det skal de ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Haha, dro et par rundinger med NS2 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jeg har dratt ut min noen ganger. Spesielt i rundkjøringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Utslitte NS2 fungerte greit på vått føre i rundkjøringer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Lurer på om jeg har bridgestone elns bak jeg. Spinner på fuktig føre det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 er vel ikke mye som ikke spinner på fuktig føre om man vil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Sant nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå