Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

da revna det ene bakdekket gitt, så må bestille meg 2 nye bakdekk.

tror jeg går for 255/35-19 nå til bak. er det noen som har erfaring med Federal 595 EVO?

dissa kommer på 1000kr stykket, så tror jeg bestiller de, men kunne tenkt meg og vite hovrdan de er på støy etc, da nankang ns2 er helt forferdelig støyete

edit:

grunnen til at det blir 255/35 istedenfor 245 er fordi 245/35 er ikke en godkjent dekkdim på e38, mens 255/35 er nøyaktig samme rullediameter som jeg har forran og innafor 5% avvik i fra originalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo sånn som skjer det når man kjører med ubruklig dekkstrekk :P

nei, lå no steiner i veien som ikke var mulig og komme unna, så da var det vel det som gjøre utslaget..

var forresten belte kontroll i kjos bukta i dag, biltilsynet tok de som kjørte mot voiebyen, kjørte motsatt vei, og steike å han ene spratt opp og glodde etter bilen min, blir ikke overaska om det blir innkalling til biltilsynet nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt seint, men jeg har Federal SS 595 på bilen nå og de er livsfarlige på vått føre. Hekken legger seg ut i 3. gir i rundkjøringer hvis jeg gir gass. :P Kan være EVO dekkene er annerledes da.

Falken 452 kan jeg anbefale hvis du skal ha gode dekk til en billig penge. Disse strekker seg godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...