wicky124 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Men du hadde fet fargekombo også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Jeg hadde alt i alt en kombinasjon av utstyr, utseende, motor osv som gjorde at bilen ikke var det minste tungsolgt. Det bør trådstarter også tenke på. En typisk 2005 520d automat med skinnseter og ellers ikke særlig utstyr er ikke lettsolgt og en bør passe på for prisfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Er bedre å legge i litt ekstra penger i bilen du faktisk vil ha, som også blir lettere å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Det kryr iallefall av E60/61 der ute...og de kjedelige ligger selvsagt lengere så enten kan man få en "billig" og selge den billig eller betale mer og få mer ved salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 En typisk 2005 520d automat med skinnseter og ellers ikke særlig utstyr er ikke lettsolgt og en bør passe på for prisfall Nei, det er jo ikke rart ettersom 520d ikke kom som 2005 modell.. Uansett så henger jo dette sammen. Kjøper man en lettere utstyrt bil er kjøpsprisen som regel deretter og vice versa med en bra utstyrt bil med riktig motor. Når det er sagt tror jeg ikke verditapet blir så mye større på en lettere utstyrt bil. I mange tilfeller viser det seg faktisk at disse har mindre verditap nå som modellen begynner å trekke på årene. Bilene er nå i en prisklasse som stort sett er aktuelt for de fleste og det finnes mange potensielle kjøpere som kun ser på bilen som en bruksgjenstand. Jeg tror derfor ikke at en lettere utstyrt bil verken vil være tungsolgt eller ha et større verditap enn en tilsvarende godt utstyrt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Poenget var: Tidlig modell med liten motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Diesel er absolut ikke og forrakte. men bare og nevne noe av det viktigeste på ønskelista da: Sort eller annen mørk farge, til nød sølv med sort foliert tak eller noe skinn er et must, sort eller creme cruisecontrol, men det er vel standard på de automat, daily driver skal ha det! shadowline er ikke og forrakte, men ikke et must 525d, men vurderer alle motorer eventuelle planer: coilovers, skal være lav! 20" felger (concave?) solfilm rundt hele us parklys, men dette kan kansje bare kodes inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 da blir nok bilen her lagt ut på finn i mårra. har vært litt respons etter jeg la den på kjøp og salg på facebook også faktisk. ellers hadde jeg planer om og reise og handle nå bil i mårra. men den ble solgt i dag kan noen fortelle meg hvilken farge som er på denne bilen her? ser jo at den er blå, men tenker på navn på fargen her da. planen er og finne en 525 minimum, bensin utgave. driver med for mye småkjøring til at det er noe særlig og ha diesel syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjælmen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 er vell lemans blå den heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 A07 Mystic blau metallic heter fargen på ovennevnte E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 A07 Mystic blau metallic heter fargen på ovennevnte E60. takk for det, får bare håpe det dukker opp en i den fargen i nær framtid nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Kikker litt på en bil her, og henta nå ut utstyrsliste for den aktuelle bilen. nest nederst står det clear coat delete, vil det si at bilen er uten klar lakk, eller hva? og hva i alle dager kan være poenget med det? Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S441A RAUCHERPAKET Smoker package S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning Code Description (interface) Description (EPC) S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit CO2 S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat S931A WINTERRAEDER STATT SOMMERRAEDER Winter instead of summer tires ex-fact. S969A REQUEST NAVIG. DVD E60 ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43304390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Det er en slik tjukk transport film/gøvje de smører inn når bilen blir transportert, mener jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Flere av bilene mine har også hatt clear coat delete, har ikke funnet noe på det, men med rådslåing med saltkjelen så antar vi at det er noe form for våtsliping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå