bmwtussan Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Den ble skikkelig tøff nå når du fikk den ned litt. Blir nok bra og få på noen skikkelige felger senere.
bedmund Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 faen så tøft det er med "rett" senket preface e23 med bbs front
CV-Erik Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Ble sinnsykt mye bedre med senk må jeg si! Tøff med felga og
FredrikE24 Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Kan vel i at bilen er passe lav nå! Ute å testkjørte en tur igår
Robkill Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 fyfaan, du har oppnådd ett sykt rått stuk! Bilen var "noe" blautere i fjor http://s117.photobucket.com/albums/o49/ ... U00152.mp4
Robkill Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Jøss, trøkk i den børsa! Var litt mer spenst i gamlemotoren gitt! Den nye klarer nok å få lagd litt røyk, men er ikke på langt nær lik den som satt i der
NBCustom Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 fin høyde, men bbs = Den passer ikke til resten av bilens linjer, SYNS jeg.
Robkill Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 fin høyde, men bbs = Den passer ikke til resten av bilens linjer, SYNS jeg. Deg om det
///MoePower Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Du syns originalfangeren som er langt høyere enn kanalene er finere? Gå og legg deg.. BBS'en er ikke så ulik originalfangeren designmessig, den har bare den eksta lille kanten/leppen som skrår litt ut nede og bidrar til at fronten ser sintere og lavere ut, den har ganske jevn høyde med kanalene og det syns JEG kler bilen. Har du sett enn preface E23 med bbs spoiler i virkeligheten? Den kler preface bedre enn den kler facelift som er noe mer klumpete foran. Du liker jo E24 gjør du ikke? De har jo også den lille leppen som skrår litt ut nede, alle som een bortsett fra de aller gamleste (70-talls) utgavene. Preface E23 med bbs spoiler minner mye om E24 i fronten bare at de er endel bredere, syns egentlig E23 er kulere/mer brutal enn E24 som er mer "elegante" i utførelsen. Menmen, smaken er som baken.. Det er hvertfall min mening om dette. Skjønner dog ikke hvorfor jeg blandet inn E24.
scoot Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Hm, kan denne bilen bli en DIY tråd? "Hvordan gjøre ting riktig, med en klassisk BMW!"
bedmund Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 fin høyde, men bbs = Den passer ikke til resten av bilens linjer, SYNS jeg. du har det ikke bra med deg selv du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå