HagenJR Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Må være en av norges peneste E23! Håper min også kan bli lik denne en gang får pågangsmot når jeg ser denne!
Robkill Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Takk for fine kommentarer! Må være en av norges peneste E23! Håper min også kan bli lik denne en gang får pågangsmot når jeg ser denne! Takk skal du ha Men den er dessverre ikke den fineste Krever en del stell! Heldigvis skal den få et nytt strøk lakk til sommeren slik at den blir i noenlunde ålreit stand. Derimot, jeg møter på problem etter problem med denne bilen! akkuratt brukt en del kronasjer på å fikse opp etter et svinghjulslager som tok kvelden, så skjer det noe mer krøll. Denne gangen er det veiva som ødelegger morroa
liffi Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 sa det igår å... den liker ikke motorer! bevist før! hva med E23 740?
Morty999 Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 ragnar i nesodden (rakket) har mulig en 3,5 for salg nå tror jeg
Robkill Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 ragnar i nesodden (rakket) har mulig en 3,5 for salg nå tror jeg Snakka med Ragnar senest i stad Så det har jeg fått med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå