Gå til innhold

Gammel men god, E30 IX touring.


Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det.

Det er Rondell "et eller annet" 7.5x17. Står Borbet på innsiden så det er kanskje de som har lagd dem, og de er jo ganske så like Borbet C. Jeg som har lakka de sorte, så slipper jeg bling på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere

Ble bøs nå ja! Bare smelle på ei IS-Leppe nå og si seg fornøyd 8)

Planen har vært M-tech2, men det har jo nesten alle. Så da ble planen IS-leppe men det har jo alle de andre. Men skulle hatt mindre bakkeklaring foran der og alt annet ser crap ut så leppa kommer vel om ikke så lenge :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve takgrinda før den flytter sørover og blir utstyr på ratmobilen til Mads.

IMG_0736.jpg

Hohoho, i like it! 8) De nye felgene dine satt som et børseskudd! Er det ikke liksom ...livsfarlig... å senke en IX? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, i like it! 8) De nye felgene dine satt som et børseskudd! Er det ikke liksom ...livsfarlig... å senke en IX? :P

danger is my middle name :P

Mange som påstår at det ikke er så lurt å senke dem ja. Men det er lots of amerikanere som har lavere ix enn meg og deres holder jo. Har mye å si hvordan tilstanden på drivknutene er, og mine er som nye så jeg peiser på. Går de til helvete så gjør de det.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen begynner å bli rå ja :D

Har egentlig aldri likt ix bredderne på 2 og 4 dørs, men på touring må jeg si det er meget tøft 8)

Takk for det. Målet er jo at den skal være anonym og det syns jeg at den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...