[space] Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 http://www.dinside.no/855417/bmw-3-serie-gt-ventet Slik ser Automedia for seg at den kommende 335i Gran Turismo (eller GT), kommer til å se ut. BMW-sjef Norbert Reithofer har tidligere bekreftet at en slags 3-serie-basert crossover ligger i merkets planer. Bilens rolle vil bli utfyllende i forhold til X1 og neste generasjon 3-serie stasjonsvogn. Det forventes at neste 3-serie vil bli presentert til neste år, og det er da godt mulig at denne romsligere varianten vil bli lansert i 2012. Selv om Automedia tipper 2013 (som 2014-modell). Sannsynligvis vil ikke alle de samme motorene som i den øvrige modellrekken bli å finne i denne bilen, derimot vil det nok bli tilbudt firehjulsdrift i tillegg til standard bakhjulsdrift etter hvert. De mest optimistiske rapportene basert på innsider-informasjon hevder at denne bilen, som visstnok skal hete 335i Gran Turismo, vil bli vist i konseptform på bilutstillingen i Frankfurt neste høst. Vi gleder oss til å få mer informasjon så vi kan bekrefte eller avkrefte. Den kan jo ikke bli styggere enn 5-serie GT'en, men Automedia prøver så godt de kan. Hvorfor ikke kjøpe touring?
Fredrik Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Håpløst konsept... nok en spin off på noe som egentlig er mer enn bra nok. Jeg kan heller ikke forstå annet enn at en alminnelig Touring er bedre på alle måter...
[space] Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Skal denne konkurrere mot A5 sportback, eller er det et annet segment igjen? 1-serien er jo i Golf-klassen. 5-serie GT konkurrerer vel nå med Audi A7? Skjønner ikke hvorfor noen vil kjøpe denne her...
Marius2002 Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Jeg nevnte denne(bare i M3-utgave) i tulletråden for ei stund tilbake, men da var det ikke kommet noen bilder. Jeg håper for guds skyld at den ikke vil se slik ut som Automedia har vist. Men igjen hadde det vært moro å sett prototype i virkeligheten, alt ser mye bedre ut da. Jeg var meget skeptisk til X1 på bilder, men jeg så den i virkeligheten var den faktisk veldig kul! BMW M3 Gran Turismo (basert på 5-serie GT).http://www.leftlanenews.com/oh-boy-bmw- ... m3-gt.html BMW M3 hatchback (GT), er litt skeptisk. Vært moro å fått sett en prototype da.
Fredrik 90 Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Utrolig mye unødvendige modeller BMW finner på om dagen! X1 var jo grei nok som en slags mini SUV og et alternativ til Tiguan og Jeep Patiot, like så X6 som skapte sin egen klasse for de som vil ha en SUV som skiller seg ut og ikke bryr seg om praktiske egenskaper! Men 5-serie GT er det jo da ingen som har bruk for, den ser gørr rå ut men den har jo ikke akkurat tatt av! De som trenger større bil enn 5-serie kjøper automatsik 7-serie eller X5, og ikke en skamdyr BMW med en karosseriform som en Toyota Corolla Kombi fra 1989! Og nå vil de også satse på en 3-serie GT med kjempemotorer som gjør den uselgelig på mange markeder(deriblandt Norge selvsagt) Hvorfor kan ikke BMW heller lage en direkte konkurrent til Audi A7 og MB CLS? Det hadde vært så mye mer nyttig enn femmer GTen som også er helt klasseløs! Hvorfor kan de ikke lage en superbil som bygger på oppskrifter fra gammle M1 til å ta rotta på Audi R8 og MB SLS, BMW har jo ikke noe superbilalternativ i det hele tatt! Jeg synes det hele er litt merkelig tenkt av BMW jeg Jeg er i allfall glad de ikke har laget noen småbil ut over 1 -serien slik som Audi har gjort med sin A1, det trenger ikke BMW synes jeg!
[space] Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Den konseptsuperhybriden kommer jo, og det er mye snakk om nettopp en konkurrent til Audi A1, eller enda mindre... http://www.dinside.no/855510/bmws-super ... produseres 5-serie GT'en er en fantastisk bil om en kun ser på teknikk, og interiør. Utvendig konkurrerer den med Ssangyong Rodius om plassen som verdens styggeste bil, med noen designdetaljer som gir meg grøssninger... Det er bra de i samme slengen har klart å lage verdens peneste stasjonsvogn, med den nye 5-serien. Rett og slett fantastisk!
NBCustom Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 den så jo ikke så gæren ut i forhold til mye annet som lages om dagen.. men generelt sett blir biler styggere og styggere, glad jeg aldri skal ha ny bil
in2you Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Ifølge Bmw insider Scott så kommer 3GT til å se ut som en krympet Cs-konsept med et mer coupe liknende bakparti enn 5GT, så foreløpig så avventer eg å uttale meg om designet på bilen
badsha Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 spark designeren, håpløse design fra bmw.. fortsetter det slik, så blir det nok ikke bmw på meg frammover.
Kobar Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 den så jo ikke så gæren ut i forhold til mye annet som lages om dagen..men generelt sett blir biler styggere og styggere, glad jeg aldri skal ha ny bil En eller aen gang så skal du mest sannsynligvis eie en 2011 modell eller nyere med mindre du er 90 år da
goty Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 5-serie GT er jo pen da. Men 3ern som er bmws "billige" vers av 5ern ser jeg ikke noe behov for en GT vers.
NBCustom Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 den så jo ikke så gæren ut i forhold til mye annet som lages om dagen..men generelt sett blir biler styggere og styggere, glad jeg aldri skal ha ny bil En eller aen gang så skal du mest sannsynligvis eie en 2011 modell eller nyere med mindre du er 90 år da nei, blir bil fra tidlig 80-tall så lenge jeg har mulighet. vil ikke ha moderne søppel, hadde en 6 år gamal mercedes E-klasse, solgte den og handla meg en 83-modell.. lureste jeg har gjort noensinne
bmwkizn Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 FY F...NOE så utrolig fatalt og tragisk design!! Hvem i H........ Er det som har ansatt han som designet dette? Må jo være en retard svaksynt med CP!!!. Herregud!!
EirikL Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Fail! 5-serie GT er brutalt stygg og denne gjorde nesten til at jeg satte havregrøten i vranghalsen.
TurboLag Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 der er en BMW-generasjon jeg hopper bukk over... liker ikke utseendet generelt på dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå