Marius2002 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Er et skilt i nabolaget jeg jobber det står en varseltrekant og "Slow children" på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Spesielt skilt ja Husk å senk farten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Haha, er det en E30 jeg ser på skiltet? Var det jeg la merke til jeg også. Spes. å avbilde en faktisk eksisterende bil i stede for type "leke" bil som det vanligvis er.. Kan lure på om skilt produsenten hadde lov til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Nå ser det ut til at dette skiltet kan bli mitt... Har vært i kontakt med borettslaget og kommune. Skiltansvarlig i kommunen hadde ferie, men vedkommende jeg pratet med i skranken var veldig hyggelig og hjelpsom. Jeg sa det sto et skilt i **** *** gate som jeg hadde lyst til å kjøpe. Han kikket litt rart på meg før jeg forklarte at jeg hadde samme bilen som var skissert på skiltet. Da han fikk se bilde sa han bare "åååh, er det en E30 ja. Det skiltet må du ha vettu" Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Kult å ha hengende i garasjen det da. I gata her jeg bor er det tydligvis tilbakestående barn, på skilte står det "slow children" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 w123 den andre bilen? Nope... forgjengeren W114/115 vil jeg mene. Den med vertikale lykter... nydelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Vel, enkelte plasser rundt her er det jo vikeplikt for sjiraffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå