Gå til innhold

Porsche 996 by winter

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ganske viktig å huske på at Top Gear er et underholdningsprogram til gangs! Jeg synes egentlig det mest sjokkerende med hele Top Gear innslaget er at de ikke hadde satt slicks på bilen for å få frem poenget sitt ennå tydeligere!

MEN hele dette innslaget der Jeremy reiser verden rundt for å teste X6en setter virkelig fingeren på hva denne bilen er! Unødvendig og irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den bilen er virkelig ubrukelig, samme gjelder forsåvidt Range Roveren de har i bakgrunnen også.

Har hatt endel testbiler oppe i kjøreterrenget vårt, og de fleste av disse klarer ikke engang komme seg INN til kjørefeltet..

Dekk har selvsagt utrolig mye å si, men det er også avhengig av stivhet på bilen, giring, sperrer, lavserie osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje tidenes mest elendige film? Jeg klarer mer spektakulære ting med min Hiace.

Jeg tror nok at Tim Schrick klarer en god del mer enn det han viser i den aktuelle filmen. Det er faktisk veldig vanskelig å ratte en bakhjulsdrevet 911 når det er 10-20 cm med nysne. Jeg har selv blitt "slynget" helt rundt på Ullernchausseén i Oslo i min tidligere 1984 911 Carrera Coupé.

http://www.youtube.com/watch?v=WrvoB_XXDZc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å gi STIen til rette personen, så kan 99% av firehjulstrekkerne der ute med skilter bare prøve å henge med :)

Er bare å gi en annen rett person en Mitsubishi Lancer EVO i samme årsmodell som STi`en så kan jeg love deg at du har alt annet enn en sikker seier til STi`en

Da er den vel blant 1%-en som er bedre på glatta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...