-Martin- Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Det er ganske viktig å huske på at Top Gear er et underholdningsprogram til gangs! Jeg synes egentlig det mest sjokkerende med hele Top Gear innslaget er at de ikke hadde satt slicks på bilen for å få frem poenget sitt ennå tydeligere! MEN hele dette innslaget der Jeremy reiser verden rundt for å teste X6en setter virkelig fingeren på hva denne bilen er! Unødvendig og irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Men den bilen er virkelig ubrukelig, samme gjelder forsåvidt Range Roveren de har i bakgrunnen også. Har hatt endel testbiler oppe i kjøreterrenget vårt, og de fleste av disse klarer ikke engang komme seg INN til kjørefeltet.. Dekk har selvsagt utrolig mye å si, men det er også avhengig av stivhet på bilen, giring, sperrer, lavserie osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Imponerende 4x4 ja! Imponerende sjofør også! Men altså, vi vet jo alle at Audi har verdens beste firhjulstrekk. Eller, hadde ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Rå lyd i audi femmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Kanskje tidenes mest elendige film? Jeg klarer mer spektakulære ting med min Hiace. Jeg tror nok at Tim Schrick klarer en god del mer enn det han viser i den aktuelle filmen. Det er faktisk veldig vanskelig å ratte en bakhjulsdrevet 911 når det er 10-20 cm med nysne. Jeg har selv blitt "slynget" helt rundt på Ullernchausseén i Oslo i min tidligere 1984 911 Carrera Coupé. http://www.youtube.com/watch?v=WrvoB_XXDZc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Er bare å gi STIen til rette personen, så kan 99% av firehjulstrekkerne der ute med skilter bare prøve å henge med Er bare å gi en annen rett person en Mitsubishi Lancer EVO i samme årsmodell som STi`en så kan jeg love deg at du har alt annet enn en sikker seier til STi`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Er bare å gi STIen til rette personen, så kan 99% av firehjulstrekkerne der ute med skilter bare prøve å henge med Er bare å gi en annen rett person en Mitsubishi Lancer EVO i samme årsmodell som STi`en så kan jeg love deg at du har alt annet enn en sikker seier til STi`en Da er den vel blant 1%-en som er bedre på glatta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Her er enda en Porsche på vinterføre, litt av en vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå