Gå til innhold

Tidskapsul : E34 525ia - Kan noen redde denne perlen?

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jøss! Enda en orginal urørt E34 som har overlevd råne og styling helvete! Så for ikke så lenge siden en dønn orginal 88 520i også! Men denne nydelige perlen håper jeg virkelig kommer i gode hender, hadde det vært mine så tror jeg til og med at jeg hadde skaffa orginalfelger fra 91 til den! Prisen er forhåpentligvis såpass høy at 18 gamle tapere med planer om UFO styling ikke er kundegruppen, håper noen med peiling på hva slags kommende klassiker dette er vet å verdsette bilen!

Hadde jeg bare hatt en kjempestor garasje og masse penger til overs så skulle jeg kjøpt alle orginale E34ene jeg kom over og stelt og kosekjørt med dem på solskinns dager, de skulle ikke sett ett snøfnugg eller salt korn en gang! Salt er ikke akkurat en E34 bestevenn, bilen ruster bare den står på danskeferja :wink: Synd i grunn!

E34 er jo tross alt en griselekker bil, elegante og flotte linjer som hermonerer sammen! En styla E34 er bare kvalmt å se på, behold heller bilens klassiske og majestetiske linjer :)

Skrevet

Ahh.. den var virkelig flott! hadde bare min E34 vært i like god stand.

Hvorfor er ikke treverk i den? vet det er mange som ikke liker det, men synes det gir en mye mere ekslusiv og varmere look i bilen.

Forøvrig var det mye E34 haters her. husj! bort med seg. Folk som er så totalt blottet for sans vedr. flotte linjer og potensiale bør holde seg til Volvo eller tilsvarende (Eller kanskje E36 :lol:).

Skrevet

Folk med e34 kan sammenlignes med folk med volvo, helt besatt, og vis noen snakker dritt så kan de brenne. haha :D

folk med e36 ler bare når folk mener de er stygge. de vet bedre en å gå til angrep ho ho :)

Skrevet

Jeg har aldri helt forstått rivaliseringen mellom 3 og 5-serie. Det er to biler fra samme merke begge ment for ulike livsfaser/personligheter.

Skrevet

Det var en tydelig velholdt E34, det må sies. Jeg personlig har aldri likt designet på E34'en, den er kun kul nok som touring,ellers syns jeg den er for firkantet.

Fint eksemplar da,det var det virkelig.

Skrevet
Jeg har aldri helt forstått rivaliseringen mellom 3 og 5-serie. Det er to biler fra samme merke begge ment for ulike livsfaser/personligheter.

Er det sånn det er altså. Trodde 3'er var for de som ikke hadde råd til 5'er. 8)

neida, det er vel strengt tatt smak og behag. For min del er det designet som bestemmer, og selvfølgelig litt lommeboka. E46 330i coupé med ESS kompressor hadde jeg forsåvidt godt kunne rattet rundt i. ;)

Har dog alltid likt E34ens sideprofil og litt muskuløse preg (med rette "stuk" vel og merke).

Skrevet

Haha! Der bringer du ett nytt spørsmål på banen, Hafsmo!

En betaler mer for ny 5'er enn for ny 3'er, men brukt derimot.. Der ligger 3'er øverst i prissjiktet! Hvorfor det?

Skrevet
Haha! Der bringer du ett nytt spørsmål på banen, Hafsmo!

En betaler mer for ny 5'er enn for ny 3'er, men brukt derimot.. Der ligger 3'er øverst i prissjiktet! Hvorfor det?

Det har jeg også lurt på!! :^o

Skrevet

nydelig e34 ass. skulle ønske jeg hadde det interiøret der :P tøft med hvitt skinn. håper denne går til gode hender. men det gjør den nok. bare en entusiast som vil betale såppas for en gammel e34.

Skrevet

Stygg farge er vel å ta litt hardt i ;)

Den var helt fabelaktig sammen med den rødfargen :applause:

Men er enig at prisen var aaaltfor høy, selv om den var godt holdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...