Kjetil88 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Til deg med en østfolds regga e34 touring som parkerte med centimeters klaring til bilen min på kiwi på Åssiden i Drammen i kveld i 17 tiden, den uvanen der burde du legge av deg, det finnes folk som prøver å ta vare på bilene sine og da kan jeg fortelle deg at parkerings bulker er jævlig irriterende!
DanielMK Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Føler med deg... Eg har begynt å parkere lengst mulig borte fra der alle andre parkerer, og parkerer kun mellom dyrere nyere biler..
ingard Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Føler med deg... Eg har begynt å parkere lengst mulig borte fra der alle andre parkerer, og parkerer kun mellom dyrere nyere biler.. Hehe, gjør det samme, selv om min bil er verd mindre enn et par sko.. Dog er jeg ekstremt nøye med min..
Tiller Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Jeg ser også ann hvor jeg parkerer. Feks: unngå alltid bilder med barne seter. De har det med å slenge opp dørene. Å parkere blandt dyre biler er et bra tipps. De er som regel litt mer forsiktig.
R Andersen Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Av en eller annen grunn, så føler jeg at den bileieren ikke henger her inne....
Kjetil88 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 R Andersen: så det sto bimmers på skiltplata, så tok en råsjangs på at han/hun kanskje henger her og Martin nei, var skinninteriør i denne Og for generell info så er jeg en av de som står midt på oppmerkede plasser nettopp for å slippe å få noen ved siden av meg, og tilfellet i dag er at jeg lagde visst for god plass mellom meg og bilen som sto en halv plass på andre siden.
Syvert Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 viss eg ser noen har parkert slik at det er mulighet å deise døra i siden på bilen min så noterer eg alltid ned skiltnr,parkerer aldri nærme innganger, der det er fullt av biler, lengst vekk som mulig, den spaserturen er det verdt også på bilferger står eg alltid med bilen og faktisk ber personene vere obs når dem skal inn/ut i bilen ved siden min, det er totalt mangel på vett av enkelte mennesker på båt, handleposer deiser i sidene....osv huff.
Robin L Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 parkerer alltid litt unna jeg også. på ferga går jeg ALDRI utav bilen. har noen parkeringsbulker på e34n.. er det mulig å fikse egentlig? omlakkering utgår
asv Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Forstår ikke helt dette med unger.. Jeg lærte tidlig at jeg måtte være forsiktig når jeg åpner bildører, og har til gode å smelle døra i andre biler.. Men er vel nok av voksne (foreldre) som gir blaffen i andre sine biler, og driter opp i om ungene deres lager en aldri så stor bulk eller stripe i andre sine biler..
Søreng Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 det er totalt mangel på vett av enkelte mennesker på båt, handleposer deiser i sidene....osv huff. Må si meg helt enig i denne uttalelse... Har absolutt ingenting til overs for de som gjør dette OG GÅR! Alle kan være uheldige å komme borti, men da bør moralen være såpass på plass at du enten venter eller legger igjen kontaktinfo. Har i løpet av de siste 3 mnd fått 1 kraftig parkeringsbulk og blitt påkjørt 2 ganger (langsgående skraper som kun kan fikses ved lakkering) ved parkeringen på skolen. Ergrer meg ikke mest over det faktum at det har skjedd, men at folk er frekke nok til å bare dra avgårde. Har gått grundig over bilene som pleier å stå der min ikke funnet noen som matcher lakkfargen som er blitt så flott overført på min bil. Alt i alt kan jeg vel oppsumere med noe som sikker flere er enige i; at dagens velstående borgere ikke lenger verdsetter materielle ting og har et feilskrudd moralsk kompass. Her finnes det såklart unntak, f. eks oss entusiaster som tar vare på bilene våres og sikkert andre eksempler innefor andre felt. Men jeg synes generelt at der er trist å se hvor lite som skal til for at folk ignorer rett og galt og later som ingenting, dette gjelder såklart også andre ting enn bare bilrelatert. Sånn, da fikk jeg blåst ut litt EDIT: beklager off topic.
Marius2002 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Det er så irriterende at folk parkerer så nærme at man såvidt kommer seg inn i bilen! Min far sier alltid når jeg låner bilen: Parker lengst unna alle, der det ikke står noen. Og ofte på tull(med litt seriøsitet) så sier han at jeg kan godt ta to plasser så ingen parkerer ved siden av
Saltkjelen Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 parkerer alltid litt unna jeg også. på ferga går jeg ALDRI utav bilen. har noen parkeringsbulker på e34n.. er det mulig å fikse egentlig? omlakkering utgår Ja, dette er fullt mulig. Jeg har bilen min inne hos lakkerer for å suge ut alt av parkeringsbulker og de han har tatt nå har gått utmerket, foruten om en som må sparkles og lakkes dersom den skal bli 100%.
Robin L Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 parkerer alltid litt unna jeg også. på ferga går jeg ALDRI utav bilen. har noen parkeringsbulker på e34n.. er det mulig å fikse egentlig? omlakkering utgår Ja, dette er fullt mulig. Jeg har bilen min inne hos lakkerer for å suge ut alt av parkeringsbulker og de han har tatt nå har gått utmerket, foruten om en som må sparkles og lakkes dersom den skal bli 100%. nice pris på noe sånn da sånn ca om du husker?
Loffen Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Bruker 2 plasser. Coupe-dørene er så jævla lange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå