AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 @SweetBMW: Hva da? Harry grønnfarge eller blacklight? Uansett.. Akkurat det der sier mer om de folka enn om han.. Høres ut som de folka skulle hatt en god omgang juling. Kan da ikke baksnakke folk bare fordi man liker forskjellige ting? Noen liker madonna, andre liker KISS. Noen liker audi, flere liker BMW. Noen vil ha pistasj, andre vil ha sitron.. Thats life. Om han syntes det så bra ut så la han leve i boblen sin der han synes det ser bra ut. Meninger er bra å ha, men man kan godt holde de for seg selv, med mindre man faktisk blir spurt om hva man synes.
SweetBMW Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Hehehehhe det har litt med miljøet og gjøra... Og jeg skakke si folka er noe bedre de heller, men akkurat det oppsettet han hadde lyste det bare harry av Jeg synes det ødelegger imaget av bila litt jeg. MEN det er meg som sagt, og jeg er litt original freak, men jeg strekker meg såpass langt at jeg legger carbon folie og slikt på bilen min, men ikke noe mer enn det som f.eks ble levert org på bila. f.eks jeg har CSL front, og CSLen kom med carbon tak (dog ikke folie ) Interiør er org bmw styling, M3 seter, osv.
Robin L Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 haha, harry ass. siste som kommer på bilen min iaff. faktisk bedre med ufo-styling
Farrukh M Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Det Kler show biler, Jeg er også glad i diskre styling men noen ganger er det kult å finne på noe nytt(hvis det passer)
SofaKingFresh Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Kult om man er en Engelskmann i 24-25 årene, kjører en Citroen Saxo, aldri tatt på ei jente før, og er sjokkrusa konstant, og du dealer speed osv. Og musikken som står på er PSYTRANCE. Da skulle jeg likt det. Tror jeg. Ellers? Nei. Min mening er at dette er griseharry, og jeg LER når jeg ser sånt under biler. Men, din bil, dine lys.
Sturlis Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Kult om man er en Engelskmann i 24-25 årene, kjører en Citroen Saxo, aldri tatt på ei jente før, og er sjokkrusa konstant, og du dealer speed osv. Og musikken som står på er PSYTRANCE. Hahaha Kunne ikke vært mer enig...
AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 @badsha: HAHA Skal vel prøve å ikke gjøre den helt til NFSU
tonyku Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Noen liker audi, flere liker BMW. Hehe likte den Blei nye statusen på FB ^^
tonyku Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 ta med deg litt snø inn på et diskotek og se selv Dette er nå testet Jeg er rimelig skuffet Fordi UV på snø hadde vært jævla tøft Men ikke på en Bmw.
AndreasBr Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Tonyku: Det funka ikke? faen Jaa, noen liker audi, flere liker bmw er jo sånn det er det
FTE Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Skal ha sånne grønne lys under bilen min til neste sommer. Kommer til å bli DRITfett!
SweetBMW Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Vader stoler er NYYDELIGE Det er helt sikkert men E36 og 46 er litt forskjellig
ErlendSandved Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Ser ikke greia med lys under bilen? Det er jo stååål harry! Men er det lovlig i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå