Gå til innhold

Min BMW 2002 1972 - Summer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp... Slik er det bare! Er en liten millimeter på ene døra og en enda mindre millimeter på andre døra. Synes ikke for de som ikke gransker bilen heller, tror jeg. Han karosseridoktoren på Hamar se (http://karosseridoktor.no/) er det noen som vet om de kan gjøre slike ting, eller om de bare tar seg av bulker?

Vil nå tro de kan fikse det, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de gjør slike småting. Isåfall hør med han om han tar det, og da er det sikkert en fordel å ta det før det blir mere. Men om det uansett må lakkeres på nytt og det er så lite som du sier ville jeg nok gitt det denne sessongen for å se om det blir noe særlig større eller mere rundt om på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok lurt i stedet for å måtte gjøre det samme før vinteren igjen i tilfelle det skulle dukke opp noe mer. Sendte en mail til han jeg, har hørt at de er jævla dyktige i hvertfall!

Dette er helt sikkert pga fuktighet i garasjen i vinter, vil jeg tro. Nå er det i allefall tørt og fint der, så jeg håper det utvikler seg saktere eller ikke i det hele tatt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt lei meg hvis den blir seende ut som en brun haug igjen, ja... Takk! Ja, holdt seg bra ellers heldigivis! :) Satser på det beste. Rekker det å bli litt varmere i påsken skal jeg polere den for første gang i mitt eie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Denne tråden må jeg innrømme at jeg ikke har sett før nå :oops:

Men for en herlig og strøken klassiker du har her, dette er biler med sjel spør du meg :) merker at jeg får ikke mindre lyst på klassiker selv når jeg ser igjennom tråden her :wink:

Åssen er det med historien på bilen, har du noe kjennskap til den? Tenker da på tidligere eiere, om den er solgt ny i Norge osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Er solgt ny i Norge. Gått på Gjøvik i mange år hvor den ble kjørt av en gammel dame, vært nedkjørt på Gjøvik av en bimmersbruker, restaurert useriøst 2 og seriøst 1 gang. Kort oppsummert, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Er solgt ny i Norge. Gått på Gjøvik i mange år hvor den ble kjørt av en gammel dame, vært nedkjørt på Gjøvik av en bimmersbruker, restaurert useriøst 2 og seriøst 1 gang. Kort oppsummert, hehe! :)

Gamle klassikere som enda lever i beste velgående har gjerne mange historier på baken, jeg ser det på min, mye "fint" som dukker opp her og der man må ta tak i fra tidligere hendelser fra dens liv.

Er vel det som gjør det til en hobby hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...