bmwgrace Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Shell råner !! Haha, så meg i går? Jeg var med han som kjørte den lave sølvgrå A4 med oransje felger, han kjente noen der.. Ja, kjørte X3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Shell råner !! Snakker vi om Shell på strømmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Shell råner !! Snakker vi om Shell på strømmen? Haha! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Shell råner !! Snakker vi om Shell på strømmen? Haha! Ja! Sefflicious That's the place to be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Da har jeg bestilt en del klistremerker, skal stickerbombe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 I dag kom klistremerkene, skal sette de på i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 De første klistremerkene på plass. Bestilt litt fler så den andre siden av bakruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 tror det hadde vært penere om du satt alle like skeive, hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 tror det hadde vært penere om du satt alle like skeive, hvis du skjønner Skjønner hva du mener, testet ut dette før jeg satt de på. Så bedre ut sånn jeg har de nå med tanke på den andre siden, der har jeg ikke bare klistremerker med skrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Skjønt skjønt fyr opp bilde av begge sider da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Skjønt skjønt fyr opp bilde av begge sider da Kan laste opp de bildene jeg har, men den andre siden er ikke ferdig. Bestilte fler stickers i går til den andre siden, har bare 2 stykker på der foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Burde du ikke senke den før du hiver på klistremerker som "Low n Slow" osv? Blir litt feil når bilen er såpass høy Ellers syns jeg det ser sprekt ut med røde felger og nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ja, og built not bought.. Hvor mye fabrikasjon har du gjort på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Den er senket foran. Men kommer på mer senk rett etter vintern og carbonsplittere og diverse. Ellers er det bare senken foran, felger, baklykter og grill og litt sånn smått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Da fikk jeg folien min i går. Skal prøve å sette den på diffuseren etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå