Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så du skal ha oldschool felger, helst nye og strøkne til under 10k ? hahah, må nok heise prisen litt hvis du skal ha et håp om finne noen brukende felger i det hele tatt ;)

Brock B1, skal ikke finne noe litt mer oppbrukt da?

Skrevet
Så du skal ha oldschool felger, helst nye og strøkne til under 10k ? hahah, må nok heise prisen litt hvis du skal ha et håp om finne noen brukende felger i det hele tatt ;)

Brock B1, skal ikke finne noe litt mer oppbrukt da?

Når du sier det på den måten så høres det litt ambisiøst ut :)

Skrevet

Strøkne (tilnærmet lik nye) old-school felger i type BBS RS / OZ Futura / Hartge fåes ikke til under 20000,- bare så det er sagt. Da må du kjøpe deg et sett "brukte" og pusse de selv. Da kan du nok havne under 10000,- om du leter litt ;) Men de Lenzo felgene kan jo være et bra alternativ.

Skrevet

Ja, skal se litt på Lenzo.

Det er ikke slik at jeg må ha f.eks. BBS, men jeg må ha den looken ;)

Noen formening om 8" breie felger er å pushe grensen på hva man kan ha på IXen?

Eller er det best å holde seg på 7-7,5"?

Skrevet

Jeg har forska på forumer rundt,og fant etter hvert ut at 8x17 et35 går på IX,men vil se det sjøl.Har ett sett AzevA i denne dim som skal testes ut etter lakkering i vinter.

Skrevet
Jeg har forska på forumer rundt,og fant etter hvert ut at 8x17 et35 går på IX,men vil se det sjøl.Har ett sett AzevA i denne dim som skal testes ut etter lakkering i vinter.

Si ifra når du har testet :)

Den dimmensjonen er noe man nesten må se før man tror det :P Hor breie dekk tenker du deg? 215?

Skrevet

Hvorfor må man se det for å tro det? Jgg hadde 8,5x17 ET13 rundt om på min forrige E30, uten valsing og med brukbar senk... Jeg brukte 205.40 foran og 215.40 bak.. Dere med IX må vel kanskje ha lik dimensjon rundt om...

Skrevet

Etter som jeg har skjønt det er fjærbeinet framme på en IX lengre ut enn på en I, derfor kan man ikke ha så breie felger. Men dette kan sikkert noen bekrefte?

Og man må ha samme dimmensjon hele veien for å ikke drepe 4x4-systemet.

• 2 months later...
Skrevet

Jeg fant faktisk BBS RS felger, men til ca. 15k.

Dette ble litt dyrt, så jeg tror jeg går for noen kopier: Lenso BSX. Da koster helt nye felger 6-7k

Hva tror folket om disse på E30?

lenso-bsx-g.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...