Gå til innhold

Noe over snittet volvo 240..

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for og si det slik.

Dette er den mest gjennomførte 240n noen sinne.

Anders legger mye sjel i denne bilen, ingenting er gjort uten at form og funksjon er nøye gjennomtenkt.

Og si at man får kasta en 240 etter seg, det gjør man jaggu med gamle e30 og e36 er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei.. Blir jo ikke det, E30 begynner det og bli få av igjen, 240 for du omtrent kasta etter deg, men er jo så klart gjennomført dette her

Kan ikke si meg enig i det men. 240 er biler som blir brukt mye, mens e30'r er det veldig mange som tar vare på og bruker kun nå og da. Derfor så er det ikke lenge til det kryr av e30 i forhold til 240...

Tenk om e30'ene ble brukt like mye/hardt som 240'ene, da hadde det vært som du sier. At det hadde vært flust av 240'r, men veldig få av e30'r...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei.. Blir jo ikke det, E30 begynner det og bli få av igjen, 240 for du omtrent kasta etter deg, men er jo så klart gjennomført dette her

få av e30??? da tror jeg du må lukke opp øya :P like mange e30'er som 240 syns nå jeg.. like ufattelig att noen koster på penger på begge to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk gidder og koste på en sånn bil.. Må være for spesielt interesserte... :roll:

Edit; och Styla en Volvo, er som at sminka en gris :lol:

folk koster jo på mye penger på e30 bygg, så hvorfor ikke? Blir akkurat det samme.

Oioioi..!! kan ikke sammenligne 240 og e30, 240 er den mest harrykjærra som fins, e30 har stil, og hvertfall utsende i forhold til en 240.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...