Kristian Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 denne var faktisk utrolig heftig! gromt gjennomført. vært morro å visst hva denne bilen har kostet eier totalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Denne likte jeg skikkelig Ikke noe overkill styling, og et skikkelig byggverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 At folk gidder og koste på en sånn bil.. Må være for spesielt interesserte... Edit; och Styla en Volvo, er som at sminka en gris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 At folk gidder og koste på en sånn bil.. Må være for spesielt interesserte... Edit; och Styla en Volvo, er som at sminka en gris folk koster jo på mye penger på e30 bygg, så hvorfor ikke? Blir akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Neei.. Blir jo ikke det, E30 begynner det og bli få av igjen, 240 for du omtrent kasta etter deg, men er jo så klart gjennomført dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Er så sykt bygge dette.. Husker jeg fulgte med på en tråd på bilforumet for MANGE år siden, var like impontert da, som jeg er nå! helt rått Diskret og ryddig 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 for og si det slik. Dette er den mest gjennomførte 240n noen sinne. Anders legger mye sjel i denne bilen, ingenting er gjort uten at form og funksjon er nøye gjennomtenkt. Og si at man får kasta en 240 etter seg, det gjør man jaggu med gamle e30 og e36 er også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 strøken den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Neei.. Blir jo ikke det, E30 begynner det og bli få av igjen, 240 for du omtrent kasta etter deg, men er jo så klart gjennomført dette her Kan ikke si meg enig i det men. 240 er biler som blir brukt mye, mens e30'r er det veldig mange som tar vare på og bruker kun nå og da. Derfor så er det ikke lenge til det kryr av e30 i forhold til 240... Tenk om e30'ene ble brukt like mye/hardt som 240'ene, da hadde det vært som du sier. At det hadde vært flust av 240'r, men veldig få av e30'r... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Liker diskusjonen her, men bmw entusiasten i meg sier: volvo æsj! e30 woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Imponerende arbeid han har gjort der. Men er fortsatt en uberstygg 240. Men flink kar ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 nei, men med tremec kasse, öhlins dempere og den motoren, mye carbon osv, så er det snakk om MYE penger! Er ikke Tremec kasse i denne, det er seq.kasse av samme merke som Ken Block kjører med i sine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Neei.. Blir jo ikke det, E30 begynner det og bli få av igjen, 240 for du omtrent kasta etter deg, men er jo så klart gjennomført dette her få av e30??? da tror jeg du må lukke opp øya like mange e30'er som 240 syns nå jeg.. like ufattelig att noen koster på penger på begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Ok?? Gå på autodb.no eller finn.no og sammenlign hvem det er flest av, 240, eller e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 At folk gidder og koste på en sånn bil.. Må være for spesielt interesserte... Edit; och Styla en Volvo, er som at sminka en gris folk koster jo på mye penger på e30 bygg, så hvorfor ikke? Blir akkurat det samme. Oioioi..!! kan ikke sammenligne 240 og e30, 240 er den mest harrykjærra som fins, e30 har stil, og hvertfall utsende i forhold til en 240.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå