Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt greia med at "alle dere sørpå" så absolutt skal ha ZZ-skilter.. :-k

Det begynner å bli så vanlig nå at jeg syns det har blitt harry, hvorfor ikke gå imot strømmen?

Personlig er jeg vant med ZE og ZH som vi har lokalt her og liker virkelig ikke Z-nummer, hehe!

Men gratulerer med hvite skilter, dette har du fortjent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikkje gjekk vegen med skilta. Personleg syns eg det er best med RF skilt, det er orginale skiltnummer fra det glade 80-tall, og står derfor i stil til bilen, og ikkje minst er ein del av historia til kor bilen kjem frå. Nye skilt til ein gammal bil blir feil for meg. Alt dette er jo smak og behag, men det var vertfall mi meining ;) Stå på vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikkje gjekk vegen med skilta. Personleg syns eg det er best med RF skilt, det er orginale skiltnummer fra det glade 80-tall, og står derfor i stil til bilen, og ikkje minst er ein del av historia til kor bilen kjem frå. Nye skilt til ein gammal bil blir feil for meg. Alt dette er jo smak og behag, men det var vertfall mi meining ;) Stå på vidare!

+1 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig provoserende å lese om din opplevelse med kjerringhelvette (er jo alltid kjerringer) bak skranka på Biltilsynet :evil: De skal faen meg ha rett og alle andre er idioter som tar feil, selv Norsk lov kan bare stikke for her bestemmer de trangsynte bedreviterne.

Det slår aldri feil, det er de samme vrange trangsynte folka hver gang på hver bidige trafikkstasjon. Tror det er en egen menneskerase som er født til denne jobben :roll:

Nå ble jeg litt sint over her , får likne det litt ut med ett par synspunkter :P Originale RF skilt er det jeg ville valgt, originale skilt fra da bilen var ny er jo mest tidsriktig. Sånnsett så er jo du heldig som har tilgang på ett 80 talls regnummer, tenker på alle de som importerer 80 tallere og spør om de kan få ubrukte nummerkombinasjoner fra 80 tallet når de regger. Dette får dem jo selvsagt ikke av paragrafrytterene og velger heller ZZ som jeg synes begynner å bli oppbrukt nå, hvor kult er det å ha bilen registrert i Lakselv liksom :wink:

Men det er min mening da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å kjempe mot dem. Biltilsynfolk er det værste som er.

Det utrolige er at vesenet (som i "Statens Vegvesen") har brukt tid på å bestille og lage skilter, bare for å finne ut at kunden ikke har krav på å få dem når han kommer for å hente. ](*,)

Pass forresten godt på RF-skiltene, Pedi - hvis ett av dem faller av på veien hjem, får du ikke laget nytt skilt, men må få helt nytt registreringsnummer. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RF = Rogalands Feteste !!

Nå ja, jeg er jo fra Hordaland da.... ;)

RF skilt e gull Ivar!! om noen år forstår du og det!! ;) hehe!!

Mja... Hadde jo foretrukket SC-skilt jeg da...

Nå ble jeg litt sint over her , får likne det litt ut med ett par synspunkter :P Originale RF skilt er det jeg ville valgt, originale skilt fra da bilen var ny er jo mest tidsriktig. Sånnsett så er jo du heldig som har tilgang på ett 80 talls regnummer, tenker på alle de som importerer 80 tallere og spør om de kan få ubrukte nummerkombinasjoner fra 80 tallet når de regger. Dette får dem jo selvsagt ikke av paragrafrytterene og velger heller ZZ som jeg synes begynner å bli oppbrukt nå, hvor kult er det å ha bilen registrert i Lakselv liksom :wink:

Jeg skjønner ikke helt greia med at "alle dere sørpå" så absolutt skal ha ZZ-skilter.. :-k

Det begynner å bli så vanlig nå at jeg syns det har blitt harry, hvorfor ikke gå imot strømmen?

Personlig er jeg vant med ZE og ZH som vi har lokalt her og liker virkelig ikke Z-nummer, hehe!

Greia mi med ZZ-skilt har vel egentlig ikke noe med Lakselv eller motegreier å gjøre. Jeg synes bare at to like bokstaver er kult, og ingen bokstav er vel kulere enn Z på en skiltplate? En annen ting er at det ikke er flust av ZZ-biler her i Haugesund.

Jeg får se hva jeg gjør videre nå. Det er jo ikke ulovlig å "miste" en nummerplate, slik at jeg kan få ZZ-skiltet mitt.

Men får se hva jeg gidder... Ble så lei etter 2 timer hos BT i går.

Mulig du har blitt spurt tidligere, men kommer du på vårmønstringen i Bergen 8.mai? :D

Vet ikke helt. Prøvde å søke etter litt info, men fant ikke noe. Har du en link eller info til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt greia med at "alle dere sørpå" så absolutt skal ha ZZ-skilter.. :-k

Det begynner å bli så vanlig nå at jeg syns det har blitt harry, hvorfor ikke gå imot strømmen?

Personlig er jeg vant med ZE og ZH som vi har lokalt her og liker virkelig ikke Z-nummer, hehe!

Greia mi med ZZ-skilt har vel egentlig ikke noe med Lakselv eller motegreier å gjøre. Jeg synes bare at to like bokstaver er kult, og ingen bokstav er vel kulere enn Z på en skiltplate? En annen ting er at det ikke er flust av ZZ-biler her i Haugesund.

Jeg får se hva jeg gjør videre nå. Det er jo ikke ulovlig å "miste" en nummerplate, slik at jeg kan få ZZ-skiltet mitt.

Men får se hva jeg gidder... Ble så lei etter 2 timer hos BT i går.

Tror Halden bruker AA enda.

Men det blir kanskje litt feil? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Halden bruker AA enda.

Men det blir kanskje litt feil? :lol:

Ja, da vil jeg heller ha RF....

mister du RF skiltet får du vell RK skilt.

er det som er vanlig iaf.

Det er nok det som er vanlig, hvis en mister et skilt i Stavanger.

Hvis jeg ikke hadde bedt om ZZ-skilt, så hadde jeg fått tildelt nytt SD-nummer, siden jeg hører til Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt greia med at "alle dere sørpå" så absolutt skal ha ZZ-skilter.. :-k

Det begynner å bli så vanlig nå at jeg syns det har blitt harry, hvorfor ikke gå imot strømmen?

Personlig er jeg vant med ZE og ZH som vi har lokalt her og liker virkelig ikke Z-nummer, hehe!

Greia mi med ZZ-skilt har vel egentlig ikke noe med Lakselv eller motegreier å gjøre. Jeg synes bare at to like bokstaver er kult, og ingen bokstav er vel kulere enn Z på en skiltplate? En annen ting er at det ikke er flust av ZZ-biler her i Haugesund.

Jeg får se hva jeg gjør videre nå. Det er jo ikke ulovlig å "miste" en nummerplate, slik at jeg kan få ZZ-skiltet mitt.

Men får se hva jeg gidder... Ble så lei etter 2 timer hos BT i går.

Tror Halden bruker AA enda.

Men det blir kanskje litt feil? :lol:

Halden bruker AA enda, kanonby vettu :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har blitt spurt tidligere, men kommer du på vårmønstringen i Bergen 8.mai? :D

Vet ikke helt. Prøvde å søke etter litt info, men fant ikke noe. Har du en link eller info til dette?

http://www.facebook.com/pages/Vårmønstringen-I-Bergen-MKIB/189657624411231?fref=ts

http://blog.mkib.com

Det er vel det største treffet som er i Bergensregionen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...