Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med deg, hvite blink til din farge :)

Bra! Da er iallefall EN overbevist ;)

Jeg mener, på generelt grunnlag, mer enn to farger som "stikker seg ut" er rotete. Heldigvis er Pedien oppegående og ikke gir etter for massesuggesjon og gjør som han selv vil. Det er da resultatet blir best.. :)

Hehe, thanks!

Blir alltid så glad av disse updatene. Gleder meg sånn over å se så masse nye deler, og hvor detaljert du går til verks. Flott;)
Like nøyen som alltid du Ivar! Er en drøm å følge denne tråden, herlig lesing :)

Takk for det gutter, men er tydeligvis ikke alltid like nøyen med hva jeg gjør. Å være "Pedimeter" skal tydeligvis være mindre verdt, for jeg gikk jo å kjøpte mer lakk i dag. Grunning, svart og klarlakk.

Grunning og svart gikk jo som en drøm, men da jeg skulle ut i kveld å legge på 2 lag med klarlakk skjedde dette:

IMG_1989.jpg

Hva i huleste helvete skjedde nå da???

Ehh... Joda.... Nemlig:

IMG_1990.jpg

Jeg hadde litt dårlig tid når jeg handlet i dag, så jeg blingset på hvit og klarlakk....

Og det såg jeg selvsagt ikke FØR jeg matet på...

Forbannede greier!!!!

images?q=tbn:ANd9GcTIckdEegtkh4gMgTwQOGWOqektQPs0gJYB4zc5kwdqJoD6thyDaA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var fin med orange blinklys :)

Haha, første feilen du har gjort i dette prosjektet ?

Første feilen? Nei, er jo ikke det... ;)

Men det har heldigvis ikke vært så utrolig mange av de tabbene, de tabbene som er begått er dokumentert med tekst og bilder på tråden her. Det har jeg bevisst lagt ut, for å vise at setbacks og tabber er en del av mekkinga. Jeg vil ikke prøve å vise at alt er rosenrødt, så da legger jeg ut om tabbene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldg bra ut. Atter ein gang må eg berre sei det er fantastisk å så detaljerte trådar som dette! Kjøpte sjøl akkurat eit panser frå ein M3, dette hadde oppvarma dyser til spyleveska. Kan ikkje finne uttak for dette på ledningsnettet til bilen, veit du om dette er tillaga på din? Er gjerne ein kabel som ein "stjeler" strøm fra pumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldg bra ut. Atter ein gang må eg berre sei det er fantastisk å så detaljerte trådar som dette! Kjøpte sjøl akkurat eit panser frå ein M3, dette hadde oppvarma dyser til spyleveska. Kan ikkje finne uttak for dette på ledningsnettet til bilen, veit du om dette er tillaga på din? Er gjerne ein kabel som ein "stjeler" strøm fra pumpa?

Det er ikke egne stikk til dette mener jeg på, ledningsnettet til oppvarmede dyse har et "t-stykke" som kopler seg i parallell hvis jeg ikke husker helt feil.

Denne blir så gjennomført! :D

Takk for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ser det jo litt på tryne ut med hvite blink foran og oransje bak? Litt sånn ''hei, jeg har skrudd på egenhånd'' look..

Ser poenget, men tanken er jo at en aldri ser foran og bak samtidig. Og nå blir den hvit i front, og bak er det som det er...

Jeg synes eieren kan få velge hvilke farge han skal ha på blinkerene selv jeg.

(Et valg som jeg er helt enig i selv) :)

Uansett, dette blir en helt vanvittig flott vogn. Følger med her hele tiden, likevel om jeg ikke skriver noe.

Takk, jeg har selv valget - og tar det selv også. Men jeg er alltid åpen for konstruktiv kritikk, og andres meninger -så folk får mene hva de vil. Kan ikke blidgjøre alle, så da velger jeg å blidgjøre meg selv i første, andre og tredje rekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...