ealoken Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Du er absolutt ikke alene om og ha ETK tegninger i hodet..... kan bli gal av mindre hehe. Din fordel er at du stort sett får betalt for tegningene du ser på - siden du jobber med det, jeg har vel opplevd en tendens til at hver tegning koster meg penger (les:bestilling ) hehe, sist jeg sjekket kostet det penger for meg også og se på ETK om du føler du har lagt igjen mye kroner... jeg leder
Pedi Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 om du føler du har lagt igjen mye kroner... jeg leder Er du nå sikker på det?? jeg har "et par" år mer enn deg inni denne galskapens verden vettu
ealoken Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Dyrt har det blitt uansett Har du fått noe mer svar i fra BT ang vekt?
Pedi Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Tar det med de på plassen når de besiktiger ombyggingen...
Pedi Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Ingen update, i kveld skal jeg unne meg noen brune små for en gangs skyld. Madammen på sjøen og svigermus i hus for å passe ungene, så da skal jeg kose meg kraftig... Men for at denne tråden ikke skal dø ut av kjedsomhet, så ville jeg nå vise hva som kom i hus i dag... Trodde nesten at jeg aldri skulle få den i hus, chassisplata til innerskjermen... No big deal, men en viktig ting for meg å få i bilen... Peace out, skål!
BMW E30 325 Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 flott del! er det riktig chasinr på plata ? altså samme som 518 du bygger på, eller er det nr til donor bilen?
bmwmaxi Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 På fylla med svigers i hus, er det lurt! Pass deg for ølbriller
BmwDieselPower Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Detaljer er bra;) Får du gjort noe ikveld da? Blir fort for mye øl vettu:p
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Shit. Så for meg filmen klovn nå. Haha, tenkte på Klovn med en gang jeg også
Larsgunnar Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Ivar må være jævlig fyllesjuk, ingen update i hele helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå