Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg liker Petra :) Tror du hun er singel? Krysser fingrene for deg Ivar :)

Hvorfor kaste bort tiden på å lure - det verste som kan skje er at hun sier "nei". :)

Husk at for en ekte vestlandskar for meg, så er jo alt nord for Bergen = Nord-Norge... hehe...

For en ekte vestlandskar som meg er alt sør for Bergen = Danmark. :lol:

Ellers så slutter jeg meg til Petras beundrer over, og ønsker Dansken lykke til i kampen om å få SVs godkjenning av 518i-ombyggingen. Fingers crossed etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt en dritt ennå...

Mistenker at sitat: "Jeg skal ta det så snart jeg kan" fra mailen i går kan indikere statens standard behandlingstid... Og da kan det jo drøye ut i det uendelige.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker vel all tiden sin til å gå gjennom alt av regler nå, og få formulert et skikkelig avslag til deg.... Neida, lykke til :)

Hehe, avslaget er nok isåfall av enkleste sort: "Beklager, men vi kan ikke godkjenne endring av eksisterende vekter pga at vi tolker regelverket opp mot din dokumentasjon til å ikke... blablabla"

- Tilbake til start...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er best jeg, presse dem litt utifra visningen på fredag hvor alt gikk så bra, eller la de få tid på seg uten press hvor de går grundig igjennom alt, men allikevel kan komme frem til et vektproblem. hmm hmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...