norbakken Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Gratulerer så masse Ivar. Ble nesten litt rørt Dette har du virkelig fortjent, så nå kan du ferdigstille og nyte bilen din til fulle! Bøyer meg i støvet for stå-på-vilje, kunnskap og detaljnivå, måtte det bli flere slike biler rundt om!
KKME30 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Gratulerer!! dette er fortjent! Gleder meg til og se dekoren komme på!
Tynes944 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Gratulerer så masse Ivar. Ble nesten litt rørt Dette har du virkelig fortjent, så nå kan du ferdigstille og nyte bilen din til fulle! Bøyer meg i støvet for stå-på-vilje, kunnskap og detaljnivå, måtte det bli flere slike biler rundt om! x2!
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Godt og se at alt ordnet seg Ivar, og føyer meg til i rekken av velfortjente gratulasjoner! Regner med du synes denne reisen har vært verd det, nå som bilen får hvite skilter Gleder meg til fortsettelsen, og til fremtidig(e) tråd(er) på neste prosjekt! Gratulerer !!!
-Even- Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Gratulerer! Blir bra med noen bilder med noen hvite plater på den nå
torbfer Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Gratulera så mye Ivar ! Dette fortjente du! Gleder meg til å se denne rulle i nabolaget med hvite skilter
evovrs Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Gratulere, Et godt eksempel på at det umulige går ann.. Bare ha god dokumentasjon og en god tone med de Stå på videre
GSS Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Er det originale alpina-fjører du har fått anmerket som senkesett, eller er det "uorg" fjører? Isåfall, hadde disse opprinnelig TUV eller lignende for B7 turbo, eller kun opp til 535/M5?
Joachim_M5 Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Heeeelt konge Ivar!! Gratulerer så mye, dette må være en herlig følelse!
bmwtussan Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Gratulerer Ivar, nå er det bare og få den satt sammen og kjøre og kose deg i sommer med en nyyydelig E28.
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Gratulerer så mye Pedi, dette er velfortjent Jeg har ikke vært så aktiv å tråden men du skal vite at jeg har sittet på side linjen og vært trofast følger av hele tråden, dette har vært en sann fornøyelse å følge med på Du har evnen til å lage veldig underholdene og morsomme innlegg med masse bilder, det har gjort prosjekttråden din til Bimmers desidert beste tråd Jeg merker selv her at jeg har fått en god start på dagen etter å ha lest dette, gratulerer så mye igjen
hermanoo90 Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 JADDA!!!!! Fullt fortjent!!! Gratulerer så masse!!! \:D/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå