Larsinnj Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg sa tidligere at jeg trodde at med stripene ville det bli over the top, men det ble det absolutt ikke, og det passet mye bedre enn jeg trodde med gull også! Job well done!! Men.. Har du bare ett tåkelys?
ealoken Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Smykke sitter her med et nostalgisk ømt øyeblikk. Gratulerer Ivar, dette er 100% gjennomført
Pedi Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Men.. Har du bare ett tåkelys? Hadde... Var litt dårlig kontakt i stikket...
tommyheimberg Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Blei kanonbra med striper!!, nydelig bil! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
ESveen Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Dette ble helt riktig. Gull ble perfekt! Gratulerer med det perfekte bygg.
thomashm5 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Så nydelig bil at jeg kan ikke få sagt det engang:) Gratulerer så mye med allt, og tusen takk for at du valgte akkurat e28 å gjøre en slik med. Vi trenger fler "nye" e28 i verden for kommende generasjoner å se på, så de skal vite hvordan det engang ble gjort riktig!=)
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Meget gjennomført Pedi! Husker jeg tittet innom tråden for noen år siden, og du holdt på med dører og diverse, og jeg hadde aldri trodd at det skulle bli så gjennomført og lekkert! Her får du 2 tomler opp! Gratulerer!
fizn Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Dette ser meget bra ut Ivar, bare å håpe på bra vær på søndag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå