Hansh Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 ":25j8m69k]Gi meg NÅ!! Er vel ikke sundt for deg å sitte og lese om slikt med tanke på bilen du kjører nå?? -Kan fort bli dyrt! Hadde nok vært meget morsom å ha, men lot meg og fasinere over hvor stor den ser ut ved siden av en E30. Tyder på gode proporsjoner!
Chris_325iM Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Elsker skjermbreddinga! det er noe BMW har holdt litt for mye igjen på i M-modellene synes jeg! E46 har helt ok skjermer, men det er ingen som har holdt på arven etter E30 hva skjermer angår.
AVT Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Ja, men en e30 m3 veide jo ca 1300. Og jeg hadde håpet at 1 serien skulle komme litt nærmere det. Men for all del, den er jo ikke tung Jeg tipper den klarer seg bra jeg
Silverboy Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Kult med en M bil som kanskje holder seg innenfor millionen som basismodell, MEN, for å være litt kritisk, så var dette litt for tamt spør du meg, tenker da mest på interiøret. Her har de mye å lære fra audi.. nærmeste konkurrent er kanskje TTRs, men Rs3 er vel også det vi kan se på hos audi, og da blir det slik Litt orange søm som man får blå med limited sport pakka, og litt alcantara isteden for alu lister, og that's it.. jo, litt grått i instrumentene.. hva med stoler? Hva med å sette inn Performance rattet? performance stoler, alu pedaler, "røde" belter, M-knapp ++ De tar jo med E30 på introbildene, da burde de hentet mer derfra også.. selv E30 kom jo med EDC heldigvis har den fått M-diffen da..
[space] Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Er jo ikke performance setene eller rattet i m3 eller m5 heller, men enig i at de kunne tatt den litt lenger. Elsker skjermbreddingen jeg også. Ser skikkelig gromt ut!
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Skjermbredding var skikkelig kul! Hele bilen egentlig..men ja, setene såg litt tam ut.. De Audi stolene ser skikkelig gode ut..! tilogmed i en basic A3 1.4tsi kan man få slikt S-line interiør med noen ganske tilsvarende stoler! Man kan faktisk få en ganske grom A3 vs en tilsvarende priset E87..(men det blir en annen debatt)
Silverboy Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 ":329au4x9]Er jo ikke performance setene eller rattet i m3 eller m5 heller, men enig i at de kunne tatt den litt lenger. Der er i det minste noen andre stoler enn vanlige sportstoler, som i denne
matsrh Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Dette er drømme bil!! Ble forelsket i 1-serie coupe ved første kjøretur... Selv om det bare var en 118d med m-sport understell så var det den beste bilen jeg har kjørt
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Dette er vell en bil som må settes ønskelisten Men overrasket hvor stor den ser ut i forhold til E30`n
ogee1 Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 ":2xnbesep]E92 M3 har egenvekt EU = 1655kg, så den er jo i det minste lettere enn den.Lurer på hvordan de er mot hverandre på en bane? Har hørt rykter om at 1M har kjørt rundt nordsløyfa på samme tid som E90 M3. (8:05, hvis jeg ikke husker helt feil.)
Frode D Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Syns den er digg! Lyden fra motoren høres bra ut også, lite som slår lyden av rekkesekser med turbo for min del
noekult Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Baby Darth Vader (den sorte, altså). WTF skjer med den heavy komprimeringa! Her er link uten IMG-tags: http://www.bmwblog.com/wp-content/uploa ... -black.jpg
Chriso Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 en golf veier jo 1600kg idag, og det har jo alt med krav til sikkerhet og støyisolering å gjøre.... så er ikke veldig overrasket over vekten! Hmm.. Ifølge vw.no veier en Golf mellom 1150 og 1450 kg. Sistnevnte er Golf R, som har DSG og 4Motion. Kan nevnes at den er beskjedne 0,6 sek. tregere enn 1 M Coupe i øvelsen 0-100. Når det er sagt: 1 M Coupe ser jo bare dødsrå ut! Står høyt på listen over biler man gjerne skulle hatt i garasjen! Digger det smukke hekkpartiet!
noekult Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 1150 veiern hvertfall ikke! Mini veier rundt 1250. 1150 i dag er MX-5 klasse. For å si det på en annen måte: En sportsbil under 1500 kg. i dag er "lav vekt". Legger til at jeg syns det er litt kult at den har turbo fra fabrikk... Motoren blir lettere å trimme og å få den over 400 hk vil neppe være et stort problem. Dermed åpner den døra for å potensielt ha bedre vekt/effektforold enn dagens M3 og M5 også! Tenk dere denne 1ern med CSL seter og no-comprise dempere fra Bilstein/H&R eller lignende...! Tror det er kort vei fra verre til verst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå