Gå til innhold

Tråder stenges?

Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er moderator ved norges største fotballforum. Vi er 4000 medlemmer og 10 moderatorer. Det er såpass mange av oss at det alltid er en til stede når det er behov for det. Vi har i tillegg svært gode rutiner for moderering/sletting av innlegg/emner - hvor vi alltid sender PM for å forklare medlemmet hvorfor. Føler ikke at det samme gjelder dette forumet. Det tar ekstremt lang tid å få svar hvis du tar kontakt med en moderator, og jeg har enda ikke opplevd å få svar hvis jeg rapporterer et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd 8) Har selv opplevd at innlegg i mine tråder har blitt slettet helt uten noe varsel eller forklaring/melding fra moderator :?:

Er det krangel i salgstråden din du sikter til?

Jeg er enig at det ville være en fordel om moderator tok seg tid til å forklare hvorfor hver enkelt moderering ble gjort. Men på den annen side er jeg glad for at noen i det hele tatt er villige til å bruke fritiden til å være moderator og rydde opp etter antatt voksne som har problemer med å oppføre seg som voksne.

Derfor: Tommel opp.

Dersom det virkelig finnes - som antydet tidligere i denne tråden - moderatorer på dette forumet som liker å slette innlegg, vet jeg om talløse innlegg på forumet som burde vært fjernet. Imidlertid får jeg meg ikke til å plage moderatorene med mas og alt de burde gjort ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har stengt tråden det snakkes om, da emnet på tråden var veldig dårlig, og vi moderatorer har sett oss lei på dårlige overskrifter. Vanligvis så pleier jeg å skrive hva som er årsaken til stenging, men i en hektisk juleperiode så ble det glemt, beklager det! Det er, som nevnt, også ganske innlysende hvorfor tråden ble stengt, om man har lest reglene for forumet.

Jeg pleier å slette alt jeg ser av OT-innlegg i salgstråder, og jeg sender selvsagt ikke noen PM til de det gjelder. Da hadde jeg hatt en heldagsjobb med bare det...... Selvsagt får vi ikke med oss alt som blir skrevet, så noe glir igjennom sensuren. Vi gjør dette helt gratis, og vi har også andre ting å gjøre, så det vil alltids være noe som ikke blir moderert iflg. reglene. Men det finnes rapporteringsknapp og det går også ann å sende en PM til oss, så ordner vi opp så fort som mulig.

Jeg tror ikke man får svar når man rapporterer innlegg. Når jeg ser noe som blir rapportert, så leser jeg rapporten, og vurderer hva jeg skal gjøre med saken. Det blir ikke sendt noe til den som la ut rapporten fra min side.

Edit; Jeg endret også overskriften fra stor til liten skrift... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har stengt tråden det snakkes om, da emnet på tråden var veldig dårlig, og vi moderatorer har sett oss lei på dårlige overskrifter. Vanligvis så pleier jeg å skrive hva som er årsaken til stenging, men i en hektisk juleperiode, så ble det glemt, beklager det! Det er, som nevnt, også ganske innlysende hvorfor tråden ble stengt, om man har lest reglene for forumet.

Jeg pleier å slette alt jeg ser av OT-innlegg i salgstråder, og jeg sender selvsagt ikke noen PM til de det gjelder. Da hadde jeg hatt en heldagsjobb med bare det...... Selvsagt får vi ikke med oss alt som blir skrevet, så noe glir igjennom sensuren. Vi gjør dette helt gratis, og vi har også andre ting å gjøre, så det vil alltids være noe som ikke blir moderert iflg. reglene. Men det finnes rapporteringsknapp og det går også ann å sende en PM til oss, så ordner vi opp så fort som mulig.

Jeg tror ikke man får svar når man rapporterer innlegg. Når jeg ser noe som blir rapportert, så leser jeg rapporten, og vurderer hva jeg skal gjøre med saken. Det blir ikke sendt noe til den som la ut rapporten fra min side.

Når du installerer et program på pcen eller et spill på xboxen, leser du reglene for bruk eller klikker du bare godtar? På samme måte er det INGEN som leser retningslinjene for et forum ;)

Det er ikke innlysende for alle, og det tar jo 2 sek å skrive "stengt pga dårlig tittel"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har stengt tråden det snakkes om, da emnet på tråden var veldig dårlig, og vi moderatorer har sett oss lei på dårlige overskrifter. Vanligvis så pleier jeg å skrive hva som er årsaken til stenging, men i en hektisk juleperiode, så ble det glemt, beklager det! Det er, som nevnt, også ganske innlysende hvorfor tråden ble stengt, om man har lest reglene for forumet.

Når du installerer et program på pcen eller et spill på xboxen, leser du reglene for bruk eller klikker du bare godtar? På samme måte er det INGEN som leser retningslinjene for et forum ;)

Det er ikke innlysende for alle, og det tar jo 2 sek å skrive "stengt pga dårlig tittel"..

Ja, men.. Moderatorene er lei nå!

Det må vi da forstå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[....Men på den annen side er jeg glad for at noen i det hele tatt er villige til å bruke fritiden til å være moderator og rydde opp etter antatt voksne som har problemer med å oppføre seg som voksne.

Sant nok... så tragisk som det kan sies. Det går litt opp og ned, men så snart vi har en litt bitchy tråd dukker forumtrollene opp. Etter over 7 år her inne (inkl. 4,5 år som viseadministrator og moderator) vet jeg selvfølgelig hvem de er. La meg si det på denne måten... kjeften er ofte større enn intellektet og innleggene er deretter. Håpløst.

dirtydicky: Det er ingen ansvarlige i bimmers som sier: "vi gjør det jo gratis"... det er brukerne som påpeker at de ansvarlige gjør det gratis. Det gjør en stor forskjell. Gunnar har imidlertid signalisert at han ønsker å selge forumet (alternativt andre modeller)... og der ligger vel ballen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...