Gå til innhold

Min BMW 130i Performance (Masse nytt + Nürburgring trackday S.19)


-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Søndag 27. Februar var jeg på Sladdetreff med BMWCCN Øst på Gardermoen Raceway, Det ble endel runder til tross for et temmelig humpete underlag, derav lite satsing. Det ble ganske isete etterhvert så mye av kjøringen ser ut som slow-motion...!

Her er link til en Inboard film fra bilen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker bra det kamerafestet ditt. Men på min skjerm blir bildet "klemt" sammen sideveis. Er det filmen din som er sånn, eller er det noen innstillinger jeg ikke har fått med meg på Youtube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tar så lang tid å lage en ny for så å laste den opp på youtube.

Kjenner til det. Først går det masse tid til redigering, og når du tror du er ferdig, så går det enda mer tid til prosessering og opplasting. :)

Det blir dette oppsettet for filming på ringen i sommer, regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de sikkert blir dyre pga. høye produksjonskostnader og lav etterspørsel, men det er vel strengttatt bare folk som jobber i BMW med ekstreme rabatter som kan ta seg råd til slikt jåleri ;)

Gratulerer med en utrolig heftig bil :) Jeg har ikke fått prøvd denne 1`eren med skikkelig 6`r bare med en chipet 2l diesel. Gikk jo helt greit det også da, men det er jo diesel!!!

Som sagt tidligere her så må du nesten montere BMW Performance setene i denne. Det fortjener den :) Du får spare litt da vettu.

Jeg monterte full BMW Performance pakke på en 116i for 3-4 år siden. Den sto utstilt i butikken en stund. Da den ble solgt ville ikke eieren ha disse stolene. Ble visst for harde og for "vanskelig" å komme seg inn/ut av bilen. Da ble de originale M stolene satt inn og BMW Performance stolene havnet i mitt eie :) hehe

De bremsene er også uber-tøffe. Kunne tenkt meg de bremsecalipperene :P

Hvordan synes du quiffe diffen fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de sikkert blir dyre pga. høye produksjonskostnader og lav etterspørsel, men det er vel strengttatt bare folk som jobber i BMW med ekstreme rabatter som kan ta seg råd til slikt jåleri ;)

Gratulerer med en utrolig heftig bil :) Jeg har ikke fått prøvd denne 1`eren med skikkelig 6`r bare med en chipet 2l diesel. Gikk jo helt greit det også da, men det er jo diesel!!!

Som sagt tidligere her så må du nesten montere BMW Performance setene i denne. Det fortjener den :) Du får spare litt da vettu.

Jeg monterte full BMW Performance pakke på en 116i for 3-4 år siden. Den sto utstilt i butikken en stund. Da den ble solgt ville ikke eieren ha disse stolene. Ble visst for harde og for "vanskelig" å komme seg inn/ut av bilen. Da ble de originale M stolene satt inn og BMW Performance stolene havnet i mitt eie :) hehe

De bremsene er også uber-tøffe. Kunne tenkt meg de bremsecalipperene :P

Hvordan synes du quiffe diffen fungerer?

Har du performance-stolene ennå da?

Quaife-diffen fungerer helt utmerket! Morro om vinteren, men jeg gleder meg mest til å teste hvordan den gjør nytta si på bane!

Grommeste 1'ern som finnes!

Takk for det!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke skjedd så mye her i gården i det siste. Litt avspyling av saltgraps og andre vinterfenomener fra veien.

Idag toppet gradestokken på 14,5 grader i skyggen! Da var det fryktelig frustrerende å finne ut at vannslangen har fryst, så planene om årets første håndvask måtte skrinlegges.

Jeg fikk derimot montert den nye Sportsantennen jeg bestillte på Fredag!

Gammel pisk

7ng6qz1hss00rh3po7xt.jpg

Sammenligning

qd8fluh2ws0j8bv5q96u.jpg

Ny butplug...

cy0uognomsrb94vlkggr.jpg

Ellers så lurer jeg på å bytte ut Style 261M Sommerhjulene i VMR 701 18x8,5 Foran/18x9,5 Bak. Problemet er bare at jeg kan ikke bestemme meg for Sølvfarge eller Gunmetal...

Gunmetal:

1a1p97ngxeswkjkqu9re.jpg

sf9b3epy4ag79jv0r4fc.jpg

Sølv:

dsc2993e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...