Gå til innhold

Min BMW 130i Performance (Masse nytt + Nürburgring trackday S.19)


-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, de ble ganske bra! Er noen få asfaltprikker igjen, men de får jeg ta senere i mangel av IronX og clay. Det luktet helt fantastisk i garasjen når jeg åpnet dagen etter omlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En møkkete bil med nyvoksede, men møkkete sommerhjull...

IMG_0215.jpg

Rå wetlook på det bildet! Herlig! :)

Autobahn er et produkt som aldri slutter å imponere meg. Blir veldig fin dybde i glansen. Og så er den ganske holdbar også. Gleder meg til å ta mine sommerhjul snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Den er helt fenomenal! Herlig å jobbe med på alle måter og gir et kjemperesultat! Siden den lukter så godt så er det jo bare deilig å legge på "vedlikeholdslag"...

He-he. Jeg har faktisk sniffet Blau-Weiss ved et par anledninger i vinter når savnet av sommeren har vært som verst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superflott bil Martin.

Fikk en aldri så liten sniktitt på den på fredag da jeg feis forbi gårdsplassen din på fredag ettermiddag.

(PS! Sto en kar og tittet nedi motorrommet på den, så hvis det ikke var deg så var det en som sikkert ville stjele motoren din) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for det! :) Det var nok bare jeg som tok en rask motorvask! Men disse asylsøkerne er truanes til det meste, så man skal aldri si aldri..! :)

Btw: Hva slags utsjånad er det på E91'n din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En møkkete bil med nyvoksede, men møkkete sommerhjull...

IMG_0215.jpg

Rå wetlook på det bildet! Herlig! :)

Autobahn er et produkt som aldri slutter å imponere meg. Blir veldig fin dybde i glansen. Og så er den ganske holdbar også. Gleder meg til å ta mine sommerhjul snart.

Hvor får man handlet "Autobahn", og hva er det slags produkt dere snakker om? :) Polish, wax, forsegling? Var utrulig fin wetlook på bilen din :) Eg har omtrent samme blåfarge som deg, så kunne tenke meg å prøve produktet :) Bruker Meguiars NXT wax nå (spray), imponert over wetlooken, MEN, holdbarheten er veldig dårlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...