-Martin- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Artig å høre! Er utrolig gira på en tur til selv..! Men det spørs om jeg må godgjøre dragen med en sydentur først...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Har lagt ut en liten snutt fra VLN, filmet fra påslippet til Touristenfahrten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Jøss det såg utrolig artig ut,Og så mange råe racere! måtte vel være et lydbilde uten like.? utrolig at dere fikk ta alt av bilder i piten og når dem stripper ned bilene sine osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Flott reise brev! Fikk ikke akkurat mindre lyst å dra til Nürburgring og kjøre. Dette så kjempe artig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Jøss det såg utrolig artig ut,Og så mange råe racere! måtte vel være et lydbilde uten like.? utrolig at dere fikk ta alt av bilder i piten og når dem stripper ned bilene sine osv. Ganske rått å stå ved siden av langstrekket når de passerte i 270+Km/t! Syntes det var ganske absurd å vase rundt i piten mens teamene stresset rundt med sitt.. Det var flere ganger som teammedlemmer stoppet opp for å slippe en forbi hvis man gikk i veien, så de var nok ganske vant til det... Flott reise brev! Fikk ikke akkurat mindre lyst å dra til Nürburgring og kjøre. Dette så kjempe artig ut! Takk for det! -En ringtur hører med hvert år..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 good times.. du glemte helt å fortelle om all den gode ØL'en da martin nei kunne tenkt meg en tur til jeg og en tur til og enda en etter det også en til. i år.. men man må jo tenke litt på lommeboka.. hva man skulle gitt for et års kort å bil og hytte i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Her var det mange gode bilder fra Ringen, må si jeg er imponert over reisebrevet ditt Men Wow, den sorte Ferrari P4/5en som du har noen bilder av, er du klar over hvor skjelden den er? Den ble først bygget som gatebil av peninfarina til en veldig rik kunde som betalte for en "one of a kind". Den er basert på Ferrari Enzo og er retro av en eldre 60`Ferrari racer. De lagde i år en racer utgave av den, som du tydeligvis har sett og ikke minst hørt. Er vel ikke mange VLN biler med V12?? Så dette er 1 av 2 biler i verden Streetversion: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Stiligt reisebrev, veldig bra kjøring og filming. Kult å se lysdiodene på rattet lyse når det nærmer seg turtallsperra Ellers mye rått der nede. åååh, sabine... yumm Har drømt om å kjøre på ringen selv nå i mangen år, men har aldri kommet meg ned enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 du må bare bli med neste år.. er vel ikke for tidlig å begynne å planlegge nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hei Flott bil du har, denne blåfargen ser temmlig mye bedre ut enn Lemans! Lurer på hva slags understell du har, og hvor mye det senker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Grattis med finfin tid! Og ikke minst ett flott reisebrev fra Det Beste Stedet i Verden. Ser ut som du kjører tight og fint spor. Hvor mange runder har du på Ringen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 HeiFlott bil du har, denne blåfargen ser temmlig mye bedre ut enn Lemans! Lurer på hva slags understell du har, og hvor mye det senker? Synes nå ikke det er så veldig stor forskjell på Lemans og Montego blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg skal være enig i at med ett kjapt øyekast og i sola så ser de relativt like ut. Men Lemans har en egenskap som fort gjør den mye mørkere i forskjellige settings, mye dypere blåfarge som jeg ikke helt svelger. Klarer ikke helt sette fingeren på det, mens Montego lyser litt mer opp, og beholder "samme" fargen uansett lysforhold. Snill blåfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 legg ut filmen fra rudskogen her a... og fortell om de nye dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Skal se om jeg får kokt ihop noe iløpet av kvelden..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå