andreaskarm Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Akkurat Tiergarten er vel ett flott hotell.. Ser vertfall ut som de har fine rom på bildene.. Men der er det desverre alltid utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Flott bil Lurer litt på å handle inn en 130i selv. Hvordan er bilen til vanlig , altså når man bare skal til og fra butikken og pendle ? Er det noe man bør være obs på når man går til innkjøp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Veldig bra reportasje med mye fine bilder! Så ut som en fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Fin tråd! Angående det å bo i Nürburg, så har jeg alltid- med få unntak bodd på hotell Zur Burg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Flott bil Lurer litt på å handle inn en 130i selv. Hvordan er bilen til vanlig , altså når man bare skal til og fra butikken og pendle ? Er det noe man bør være obs på når man går til innkjøp ? Takk for det! Har hatt bilen som eneste bil i snart 4 år, noe som gjenspeiler at den duger til det meste, så lenge en ikke har barn. Jeg og min bedre halvdel har brukt bilen til å kjøre flyttelass (avtagbart hengerfeste), hyttetturer med full oppakking til langrenn og alpint, harryturer med noget over kvoten og selvfølgelig alle andre hverdagslige gjøremål. Ved pen langkjøring så ligger forbruket på mellom 0,65 - 0,75 l/mil. Selv etter å ha montert inn et litt mer "hard core" understell så er det fortsatt ikke noe problem å bruke bilen som før. Kan vel anbefale å gå for en modell som har facelift, der er endel barnesykdommer luket ut. Ellers er dette bra biler med få kjente feil. Jeg har hatt problemer med at hanskerommet har gått i vranglås, men det er vel stort sett det eneste. M52 motoren er også en veldig solid motor med få kjente feil... ..løp og kjøp! Veldig bra reportasje med mye fine bilder! Så ut som en fin tur! Takkar! En knalltur som jeg ikke kan få gjentatt tidlig nok... Fin tråd! Angående det å bo i Nürburg, så har jeg alltid- med få unntak bodd på hotell Zur Burg! Ok, det som ligger oppe ved borgen? Fornøyd der da, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Kan vel anbefale å gå for en modell som har facelift, der er endel barnesykdommer luket ut. Ellers er dette bra biler med få kjente feil. Jeg har hatt problemer med at hanskerommet har gått i vranglås, men det er vel stort sett det eneste. M52 motoren er også en veldig solid motor med få kjente feil... ..løp og kjøp! Beklager å ødelegge tråden din, men kan du spesifisere dette litt? Hva er luket ut på facelift? Er ikke det tull med kamløftere på disse? Har du hatt noe problem med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Ser ut som du har hatt en flott tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 ikke for å flisespikke men det er vel N52? da M52 var den som var i e39 e36 og e 46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Det stemmer det Fredrik, er som regel jeg som står for flisespikking, så da får jeg vel smake min egen medisin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Beklager å ødelegge tråden din, men kan du spesifisere dette litt? Hva er luket ut på facelift? Er ikke det tull med kamløftere på disse? Har du hatt noe problem med dette? Har ikke helt oversikt over alle forskjeller, men er noen kosmetiske forskjeller i interiøret, andre baklykter osv. Kamløftere har jeg ikke hatt noe problem med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hvordan synes du alcantara rattet er å holde i? Fungerer det bra til hverdags kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Det er veldig godt å holde i, blir også fortere varmt om vinteren. Eneste minus er at det blir fort møkkete og ser nedslitt ut. Så det lønner seg å vaske det ofte (annenhver måned). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Det er veldig godt å holde i, blir også fortere varmt om vinteren. Eneste minus er at det blir fort møkkete og ser nedslitt ut. Så det lønner seg å vaske det ofte (annenhver måned). Så bra. Skinn ratt er veldig kaldt om vinteren. Tusen takk, se om jeg kommer over et bilig alcantara ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Litt OT. Kjøpte nettopp dette på Ebay. God kombinasjon?? Skinn der det slites og alcantara resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Tja, er vel ofte alcantara i grepssonene for å sikre bedre grep. Men på gatebiler er vel alcantara mest for jåleri, så da gjør det ikke noe hvor det er. Stilig variant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå