Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er av pumpepris. Den dropper ned 30 øre etter man har stappa i NAF kortet :)

Hva han sa.

Det er jo ETTER de 30 ørene er trukket fra, fordi det er jo denne som blir sendt til kortselskapet.. Det er jo denne prisen du blir fakturert så og si.

Og ja, bruker man NAF kortet må man bruke debetkort, altså vanlig bankkort.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Coop går både på pumpe og kasse. Men da kan man ikke betale med kredit som har bonusordning, i allefall ikke på Esso.

Det NAF-kortet høres jo egentlig genialt ut da. Mulig jeg må bestille selv om jeg "boikotter" Statoil på bio-innblanding.

Skrevet

Har tidligere hørt at NAF sin rabatt er på veiledende pris (noe de fikk en del kritikk for), og derfor jeg ikke skaffet dette kortet, fordi jeg synes det er lureri å basere på en ukjent pris, som normalt er høyere.

Skrevet
NAF greia så fin ut, men jeg er enig med deg og skeptisk til kredittkort. Har ikke lyst til å få ei regning hver mnd.

Du har ditt personlige kontonummer med dette Naf MAstercardet og giroene er uten kid og betales som giro med melding i nettbanken.

Uten at jeg har prøvd så kan det vel tenkes at du kan betale inn på denne kontoen når du måtte føle for det, i teorien samme kveld som du har fylt opp tanken iom at det er din personlige konto som ikke krever kid.

Nå må det presiseres at jeg ikke har prøvd dette men for de som ikke liker å samle opp til månedlig regning så kan det være verdt å sjekke. Da slipper du "kredittkortfølelsen"

Skrevet

Jeg får en efaktura i nettbanken for NAF kortet.

Den kommer med minstebeløpet som må betales, så jeg sjekker alltid hva pålydende er på fakturaen og enderer beløpet til dette..

Skrevet
NAF greia så fin ut, men jeg er enig med deg og skeptisk til kredittkort. Har ikke lyst til å få ei regning hver mnd.

Du har ditt personlige kontonummer med dette Naf MAstercardet og giroene er uten kid og betales som giro med melding i nettbanken.

Uten at jeg har prøvd så kan det vel tenkes at du kan betale inn på denne kontoen når du måtte føle for det, i teorien samme kveld som du har fylt opp tanken iom at det er din personlige konto som ikke krever kid.

Nå må det presiseres at jeg ikke har prøvd dette men for de som ikke liker å samle opp til månedlig regning så kan det være verdt å sjekke. Da slipper du "kredittkortfølelsen"

Dette kan man normalt på alle kredittkort etter det jeg vet. Gjorde det f.eks. selv en gang jeg skulle på jobbreise til Østen og ville være sikker på å ha nok tilgjengelig på det ene kredittkortet til hele reisen.

Skrevet

Dersom man er ute etter å ha muligheten til å betale med kontanter eller bankkort på stedet kan Uno-x bonuskort (hydro texaco, uno x) og trumf (shell) med sine 30-øre/ltr anbefales. Rabatten trekkes ikke fysisk ifra sumen, men etterbetales i Januar/Februar (for YX) og valgfritt for de med trumf.

Skrevet

Bruker NAF kortet også, 30øre + 4% per liter.

Dette er utrolig kjekt å ha, bare å fylle også betaler man en gang i månen. Jeg er utroli gla i dette kortet :D

Skrevet

Slik får du maksimal drivstoffrabatt

Betaler du med NAF Fordel Xtra ute på pumpen på Statoil-stasjoner, får du altså først 30 øre i ordinær medlemsrabatt fra Statoil fratrukket der og da, pluss 4% i drivstoffrabatt som trekkes fra på fakturaene som du får fra DnB NOR. Ved en drivstoffpris på kr. 11,50 per liter, gir dette 75 øre i rabatt per liter!

Bruker NAF kortet også, 30øre + 4% per liter.

Dette er utrolig kjekt å ha, bare å fylle også betaler man en gang i månen. Jeg er utroli gla i dette kortet :D

For noen kan "Bare å fylle" kanskje være et problem. Jeg er KJEMPEglad jeg ikke hadde et slikt kort når jeg var 18 for å si det sånn.. Men jeg fant ut hvordan jeg kunne dobbelttanke med bare 250 kroner på kortet da :P Sååe.. Gikk fort i minus derja ..

Skrevet

Så har jo ikke dere i sør det like ille med bensinprisene som vi her i nord. For en drøy uke siden lå 98 blyfrien på 13,94 kroner literen..

Skrevet
Hæ? blader de ut bensinen med biodiesel?

Nei, dieselen med opptil 7% biodiesel. Bensinen blandes med 5% bioetanol

Skrevet

Dette kan man normalt på alle kredittkort etter det jeg vet. Gjorde det f.eks. selv en gang jeg skulle på jobbreise til Østen og ville være sikker på å ha nok tilgjengelig på det ene kredittkortet til hele reisen.

Jo det går ann å sette inn så du er på pluss siden, en som oppga feil konto nummer til arbeidsgiver, og fikk hele lønna inn på naf kortet. Han endret konto nummer til neste lønning, men tok ikke noe ut av naf kortet, han får nok ikke nå regning med det første :)

Skrevet
Coop går både på pumpe og kasse. Men da kan man ikke betale med kredit som har bonusordning, i allefall ikke på Esso.

Det NAF-kortet høres jo egentlig genialt ut da. Mulig jeg må bestille selv om jeg "boikotter" Statoil på bio-innblanding.

Og hva er galt med at de kjører 5%? Kunne gjerne også vært 10%, det har da absolutt ingenting å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...