Gå til innhold

Snart kommer enda en 323i E21 til Norge

Orjan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette virkelig original eksos?? :shock:

Hvorfor i svarte testiklene har ikke jeg slike??

Fantastisk feit bil ihvertfall. Likte stuket veldig godt usenket. Rått med litt gummi på hjula!

Ikke original nei; er Hartge-kopi 8) Sitter et Hartge grenrør på'n og så er resten laget etter Hartge modell - man får jo ikke tak i skikkelige eksos-anlegg til disse nå :?

Og den er jo senket; Bilstein dempere og G-Power fjærer. Blir ikke lavere enn dette så lenge jeg eier'n i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kler den eksosen. 8) må vel få på noe annet jeg også. Pluss på bilen er det ikke mye å klage på eller komentere. Av minus.... Rattet. Merket på midtkonsollen etter skruen. Blanke topplokket. Litt feil recaro. Men alt i alt ut fra bilder. En fantastisk bil. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen :)

Nå er kontrakten signert å transport bestilt, så da skulle alt klart.

Den kler den eksosen. 8) må vel få på noe annet jeg også. Pluss på bilen er det ikke mye å klage på eller komentere. Av minus.... Rattet. Merket på midtkonsollen etter skruen. Blanke topplokket. Litt feil recaro. Men alt i alt ut fra bilder. En fantastisk bil. :shock:

Helt enig med minusene dine; nytt Alpinaratt og -girknott ligger på loftet. Alpinafelger (som tenger litt oppussing) har jeg også 8) Stolene bør absolutt trekkes opp i stoff som ligner originalt.

Men, men - noe småpjusk må man jo ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bilder av denne før. Klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker fargen eller ikke. Hvis du liker den (og de fleste andre her virker også som at liker den) så er det sikkert bare jeg som er sær. Håper du blir fornøyd med bilen og tar godt vare på den!

Men du hadde vel en E21 323i fra før? Hva skal det bli av den bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...