Gå til innhold

BMW dieselmotorer


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Ta å drit i å bumpe ditt eget spørsmål med 8 timers mellomrom, og uten at det er andre innlegg imellom. Videre, så har du nettopp belært flere av oss om ve6/vp37 virkemåte. :stupid:

Pumpa går nødvendigvis 1/2 fart av motor. Syl 1 skal stå på veksling (så vidt jeg kan huske, om noen andre er sikre, eller sjekker så oppdater gjerne).

Capri-rs, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 09mod 325D M-sport som er tunet hos SS-Performance til 255hk/550nm .

 

Nå nylig fikk jeg varsel på partikkelfilteret at dette måtte sjekkes igjen.

 

Sist regenerering av PDF ble utført i april i år og kosta jo 2800spenn...Lurer på å fjerne hele filteret da jeg ikke orker betale 5600 spenn hvert år for regenerering av forbanna filter. Noen som vet av hvem eller hvor jeg evt kan få tak i rør til formålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å drit i å bumpe ditt eget spørsmål med 8 timers mellomrom, og uten at det er andre innlegg imellom. Videre, så har du nettopp belært flere av oss om ve6/vp37 virkemåte. :stupid:

Pumpa går nødvendigvis 1/2 fart av motor. Syl 1 skal stå på veksling (så vidt jeg kan huske, om noen andre er sikre, eller sjekker så oppdater gjerne).

Capri-rs, stå på :)

 

Greit nok det , men ville ha raskt svar .

 

 

når syl 1 står på veksling , hvordan ser jeg på pumpa at den er riktig ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Jeg vil ikke høre flere unnskyldnimger for hvorfor ikke akkurat du må oppføre deg som alle andre her inne. Folk hjelper deg gratis.

Du kan ikke se på pumpa at den er riktig. Du må bruke måleur, evt grovjustere med dis koblet til.

Når man har drevet litt på med dieselbiler så vil ørene dine si klart ifra innsp start er veldig feil. Siden det ikke har sagt noe om dette er det nok best å få på måleur først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Jeg vil ikke høre flere unnskyldnimger for hvorfor ikke akkurat du må oppføre deg som alle andre her inne. Folk hjelper deg gratis.

Du kan ikke se på pumpa at den er riktig. Du må bruke måleur, evt grovjustere med dis koblet til.

Når man har drevet litt på med dieselbiler så vil ørene dine si klart ifra innsp start er veldig feil. Siden det ikke har sagt noe om dette er det nok best å få på måleur først som sist.

 

Greit nok det , beklager på det sterkeste.

 

har du noe tall den skal ligge på med måleuret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...