vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Otis, bodd på øra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Nei, men jeg har vært endel. Så jeg har obsert et par fine BMWer der ute. En grå e39 så jeg der rundt juletider mener jeg. Den stod på VGS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 ok, er vel ca 7stk av de grå e39`ene på øra her, pluss like mange i sort:P å ca 8 e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 bøy pinnen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 bøy pinnen tilbake har prøvd, men den er så og si trykt fast ned i kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 det er faktisk første gang jeg har hørt om. Få tak i repsett, fiks det, på med diag apparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 er vel eneste muligheten etter jeg har blenda egr å sjekka lmm. har hørt om at noen biler blir ikke bilen noe bedre eller verre om du tar av kontakten til lmm, blir det merkelig forskjell på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 rettelse, ikke gjør det. få noen som kan det til å gjøre det. skjønner ikke helt hva du mener, men dropp bensinbil trikset med å dra ut kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 hvordan sjekker man da om lmm er gåen eller ikke? ser man det på diagnosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 er vel eneste muligheten etter jeg har blenda egr å sjekka lmm. har hørt om at noen biler blir ikke bilen noe bedre eller verre om du tar av kontakten til lmm, blir det merkelig forskjell på min? noe skriveleif her:P er vel eneste muligheten etter jeg har blenda egr å sjekka lmm. har hørt om at noen biler verken blir bedre eller verre om du tar av kontakten til lmm, blir det merkelig forskjell på min? skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 maf kan måles ut med "scop" også. under diagnose gjøres dette uten scop, og måltallene ligger i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 maf kan måles ut med "scop" også. under diagnose gjøres dette uten scop, og måltallene ligger i programmet. takk for hyggelige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 bare hyggelig, håper du finner ut av det. Men jeg mener altså at du bør sette dette til noen som kan det. Forklar problemene dine, og at du gjerne vil ha kotrollert maf, (ikke bare lest feilminnet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 maf. forkortelse for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 "maf" = "lmm" = "hfm" = luftmassemåler (i denne sammenhengen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå