Bayerfan Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Ja det gjør han. Men har hørt en ny dieselvarmer koster minst dobbelt så mye som Defa. Det synes jeg er alt for mye. Her i Stavern er det ikke riktig så kaldt:) Men det er jo selvfølgelig mulig å finne en rimeligere, slik som svendis gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendis Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 er vannventilen som sitter på venstre side foran som det går to slanger inn til? hadde vært fint om noen kunne gitt meg en strektegning over dette Se bilde vedlagt skal se noenlunde slik ut. Muligens har du en sirkulasjonspumpe montert i samme holder. Jeg har det på min '04 Et kjapt søk: http://www.7-forum.com/forum/24/heizung ... 44167.html Item 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 ser noen lunde slik ut ja, men begge slangene som går til item 10, er varme.. betyr ikke det da at den sirkulerer gjennom den? er 3 slanger som kommer ved siden av venstre demper tårn, den øverste slangen kommer ut fra torpedovegg og har en lufteskrue på toppen, den midterste kommer også ut fra torpedovegg og den er kald, og den som går nederst er varm, den øverste og nederste slangen går via item 10, og den som er kald kommer ut fra torpedoveggen og ned til radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Men han andre snakket om Webasto, det er det som er tingen. Jeg kan skaffe en bra dieselvarmer til 320D, Eberspacher, for ca 4000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Jeg kan skaffe en bra dieselvarmer til 320D, Eberspacher, for ca 4000.- Ny/brukt? Komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Sry, men dumt spm, en ny koster 15000.- så .... Komplet med kabler og slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Så dumt var det nå ikke da kan få nye varmere på ebay for langt under 10.000,-. Kunne jo være du hadde en svært god avtale med en leverandør eller noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Så dumt var det nå ikke da kan få nye varmere på ebay for langt under 10.000,-.Kunne jo være du hadde en svært god avtale med en leverandør eller noe:) da må det være de minste varmerene,,, klarer ikke det store kjølesystemet på en bmw,.,. mener du minimum må ha 5.5 kw, ' Og stor forskjell på en varmer og en varmer tilpasset 320D,,, Alle kabler, slanger og fester er tilpasset bilen, kontra standardpakkene som alt må tilpasses,,, Jeg har jobbet med varmere i 3 år så vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendis Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 ser noen lunde slik ut ja, men begge slangene som går til item 10, er varme.. betyr ikke det da at den sirkulerer gjennom den? er 3 slanger som kommer ved siden av venstre demper tårn, den øverste slangen kommer ut fra torpedovegg og har en lufteskrue på toppen, den midterste kommer også ut fra torpedovegg og den er kald, og den som går nederst er varm, den øverste og nederste slangen går via item 10, og den som er kald kommer ut fra torpedoveggen og ned til radiator. Har du den elektriske sirkulasjonspumpen? På min står denne i samme brakett som ventil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 skal sjekke nå, lan ta noen bilder av det. gi meg 10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 her er bildene som jeg fikk tatt, fikk ikke lastet di opp på bimmers så håper du får se de nå https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Først vil jeg bare si til TRF-Racing: Superbra tråd med god info Følgende problemstilling på 525 tds e34 92 mod: Er litt diesellekasje ved pumpa i motorrommet. Så tipset ditt i første innlegg ang. dysene og lekasje der, men helt tett å fint på alle. Virker som det kommer fra pumpa i motorrummet. Er det noe som er ganske vanlig at går der eller må man bare lete seg fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 takk for fine ord Helt vanlig med lekkasje fra innsp pumpe. Ofte er det pakningene på lokket, eller den elektriske delen. Men kan like gjeren være på fordelerhodet og tenningsforskyvning. Si ifra når du ser hvilken pakning det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Ok, takk for kjappt svar. Ja, skal se litt på bilen nå i jula tenker jeg. Oppdaterer da feil er funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Er kjempe fornøyd med mappinga du utførte på bilen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå