andreastrones Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Ettersom jeg lenge har gått og beundret den nye 5-serien og er selv stor tilhenger av den Alpinehvite utgaven, så ble ny bil bestillt inn. Etter diverse oppgraderinger vil bilen komme for salg igjen. Bilen ankom oss forrige uke, og bilder av bilen finnes nedenfor. Likeledes vil oppfølgningsbilder komme, ettersom vi ønsker å få utført diverse oppgraderinger. Men først og fremst; Detaljert utstyrsliste: 2AH - 18” orginale BMW Lettmetallfelg, design Turbineke 329 (245 / 275 mm bredde) B9E - Interiørlister i Aluminum, i fint børstet utførelse 255 - Sportsratt i skinn 258 - Sommerdekk av type Runflat 2TB - Sportsautomatgir med Steptronic 2VH - Integral Active Steering 302 - Fjernbetjent alarm 316 - Automatisk baklukebetjening 322 - Comfort Access System 323 - Soft-Close automatikk for dørene 358 - Klimakomfort frontrute 3AG - Ryggekamera 403 - Soltak i glass 415 - Solgardin for bakruten 423 - Gulvmatter i velour 428 - Varseltrekant og førstehjelpssett 430 - Automatisk avblendbart innvendig og utvendige speil 431 - Automatisk avblendbart innvendig speil 441 - Røkepakke 453 - Aktiv seteventilasjon, framme 459 - Elektrisk setejustering foran, med memory 464 - Skipose 465 - Gjennomlastingssystem 481 - Sportsseter for fører og forsetepassasjer 488 - Korsryggstøtte, fram 494 - Oppvarmbare forseter 4NB - Klimaautomatikk med fire soner 4UR - Ambient light 502 - Lyktespylersystem 508 - Park Distance Control (PDC), fram og bak 522 - Xenon for nær- og fjernlys 524 - Adaptive kjørelys 5AC - Fjernlysassistent 5AD - Lane Departure Warning 5AG - Lane Change Warning 5DF - Active Cruise Control med Stop&Go funksjon 5DL - Surround View 5DP - Park Assistant 609 - Navigasjonssystem Professional 610 - Head-Up Display 620 - Talestyring 644 - Forberedelse for kompatibel mobiltelefon med Bluetoothgrensesnitt 654 - DAB tuner 677 - HiFi høyttalersystem Professional 696 - DVD-veksler 6FL - USB audio grensesnitt 6UK - BMW Night Vision med persongjenkjenning 704 - BMW M Sportsunderstell 760 - BMW Individual - Shadow Line høyglans 8TF - Aktiv fotgjengerbeskyttelse 8TH - Speed-limit info XXX - Avenue velour fotmatter, i farge Sort Jeg har allerede fått ettermontert "White Line" baklykter, noe jeg syntes passet meget så bra til denne fargen. Men de passer ikke helt inn med refleksene bak... Dette må vi nok gjøre noe med;) I tillegg tenker jeg å ettermontere følgende: 320 - Bortfall av modellbetegnelse (Check!) 715 - M Aerodynamikkpakke (Check!) 754 - BMW M Hekkspoiler (Check!) XXX - Eksossystem fra BMW 550i M-Sport (Check!) XXX - Hartge motortuning (290 hk og 590 Nm) XXX - 20" orginale BMW alufelger, design krysseke 312 av farge Ferricgrå (Check!). Evt montere 21" Alpina/Hartge/Breyton. Synspunkter? Og i og med at sorte nyrer til F10/F11 i kombinasjon med Night Vision ikke er tilgjengelig, så lakkerer vi i stedet nyrene i Sort høyglans. (Lakkerer ønsket ikke å lakke disse ettersom de mente det ikke var holdbart, nyrer foliert sorte i stedet) Noen som har andre synspunkter? Jeg vet selv at det vil bli diskusjon om disse baklyktene, og har dermed de orginale lagret i tilfellet kjøper ønsker å ha disse montert, men syntes selv valget er klart - White Line! Så til felgvalg: 20 " orginale BMW alufelger, design krysseke 312 av farge Ferricgrå 21" Alpina Classic av ny type 21" Hartge Classic 2 21" Breyton GTS i farge "Matt Black" Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 ufattelig strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Så den nettop på finn.no...sikla litt på den..Faen meg bra utstyrsnivå...MEn av felger ville jeg valgt alpina...Og jeg likte baklyktene...Hvordan er de når de skrudd på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Gromvogn .. dæven! Passet med de hvite baklyktene, faktisk ..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Nydelig vogn. Ville ikke valgt sorte felger da de forsvinner så mye på hvit bil.. Hargte eller Alpina syns jeg passet meget bra på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Grom bil! Likte Breyton alternativet best ang. felger, kanskje sett enda bedre ut i silver Synes forøvrig original baklyktene er penere, gir litt mer kontrast. Men var slett ikke stygt med whiteline heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Så den nettop på finn.no...sikla litt på den..Faen meg bra utstyrsnivå...MEn av felger ville jeg valgt alpina...Og jeg likte baklyktene...Hvordan er de når de skrudd på? Når det gjelder baklyktene, så er disse skiftet ut til fordel for White Line. Altså - helt nye lykter. Hvordan de er montert på bilen er jeg noe usikker på, ettersom jeg fikk merkeverksted til å montere disse ved utlevering. Men jeg regner med at det er samme prinsipp som E90, med bakenforliggendes klemskruer. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 nei mente egnetlig hvordan de ser ut når det er lys på dem..Monteringen er vel ikke så interessant for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Meget flott vogn nydelige baklykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 oh, gratulerer med flott bil! F10 er så digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Fantastisk flott bil med heelt riktig motor Synes en 5'er fortjener minst 6 sylindre. Personlig ville jeg valgt de originale baklyktene, men det er - og blir - en smaksak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 oi! 20" så faktisk små ut! Skremmende... Ellers var bilen nydelig, men er litt tvilende til baklyktene ut fra bildene. Den nye 5-serien er flott i hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Jeg likte de nye Alpina Classic felgene. Et mareritt å vaske, men gjennomført smakfulle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 nei mente egentlig hvordan de ser ut når det er lys på dem.. Her ser du bilde med lys av / på. Ulempen er at vi får ikke helt rette farger ved bildetagning. Ergo det bør sees i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Kul F10. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes om whiteline lyktene. Men de Breyton felgene er vel bare 20", siden Race GTS ikke finnes i 21", da må du ha Race GTR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå