Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte meg innom Ringen onsdag 1/7-torsdag 2/7 og mandag 13/7. Tenkte å kjøre innom (med kjip brødbil...) da jeg skal feriere i Italia...Hvis noen her på forumet har tatt ut ferie samtidig og vil drikke øl på kvelden og slå av en prat sammen får man skrike ut i tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg gjør det :) Måtte du reservere tid for å få kjørt på banen, eller er det drop in?

Har alltid bare vært dropp inn når jeg har vært der, men kan til tider være litt kø i helgene når været er fint :) Sist vi var nede så bomma vi stygt og traff en helg hvor det var mye folk der, masse kø og banen blir stengt i timesvis av gangen pga briter som ikke klarer å holde seg på asfalten. Mens andre ganger har det bare vært å kjøre så mye man orker så lenge banen er åpen for publikum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

De aller fleste som besøker ringen kommer med bil, så ca. alle hotellene har parkeringsplass. :)

En annen ting er hva du mener med nær banen? Banen er ganske stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kult! :D Hvordan opplevde du 520I på Ringen? Jeg opplevde det som litt strevsomt i de delene av banen som krever litt bruk av motor, det at min er automat også gjør ikke saken bedre. Måtte bruke de "manuelle" trinna på Automaten aktivt, men når man fikk opp farta og hadde godt driv gikk det overraskende greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra en skadet bil på vei hjem, gjennom E6 i Sverige var det en svært vellykket tur! :)

 

Runde nr 2 gikk på 08:36, fornøyd med det. Var over 200++ biler på banen samtidig, så veldig mye bil som måtte passeres...

 

post-58747-0-35723400-1438520293_thumb.j

 

 

Og en liten video fra Gp Banen, fikk 15min rundt her :D Videon er gjort offentlig :)

 

https://www.facebook.com/markus.fjeld.9/videos/vb.100009515316201/1436291490031348/?type=2&theater

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...