E-Evjen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Noen som vet om det er mulig å kjøre med vanlig leiebil på turistkjøringa? Har bestillt 1-serie fra Sixt og skal være i området en uke i slutten av september og kunne tenkt meg å tatt en dag på ringen i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Noen som vet om det er mulig å kjøre med vanlig leiebil på turistkjøringa?Har bestillt 1-serie fra Sixt og skal være i området en uke i slutten av september og kunne tenkt meg å tatt en dag på ringen i samme slengen. Tror ikke utleiefirmaet tillater kjøring med deres biler på ringen, ale vanlige bilutleie firmaer er strenge på dette, å de følger med på kameraer i påslippet til banen. Det står sikkert noe om dette i leievilkårene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Noen som vet om det er mulig å kjøre med vanlig leiebil på turistkjøringa?Har bestillt 1-serie fra Sixt og skal være i området en uke i slutten av september og kunne tenkt meg å tatt en dag på ringen i samme slengen. Det ville jeg rett og slett ikke tatt sjansen på, for å være ærlig. Men, du kan sikkert, hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Noen som vet om det er mulig å kjøre med vanlig leiebil på turistkjøringa?Har bestillt 1-serie fra Sixt og skal være i området en uke i slutten av september og kunne tenkt meg å tatt en dag på ringen i samme slengen. Henger meg på de andre her: Det er nok ikke lurt, i hvert fall ikke hvis du har tenkt å leie bil på et senere tidspunkt også. Har en kompis som er svartelistet hos et par av utleie selskapene pga av dette. For han gikk det greit å kjøre, men han fikk klar beskjed når han skulle levere bilen tilbake. Har også hørt at vaktene ved påslippet har begynt å stoppe de som mistenkes å være vanlige leiebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 http://ross219uk.zenfolio.com/p437232546/e34349ee8 bilde av 8.53 doia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 http://ross219uk.zenfolio.com/p437232546/e34349ee8bilde av 8.53 doia.. Mer info om den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hehe. 323 med effekt bakpotte og simota innsugs boks. 170 hk. Bilstein b10 60/40 cup kit. Ebc ndx klosser og groove skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hehe. 323 med effekt bakpotte og simota innsugs boks. 170 hk.Bilstein b10 60/40 cup kit. Ebc ndx klosser og groove skiver. Så ut som en real sleeper, men det er klart, en god pilot og greit understell kan jo undervurderes til tider.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Største forskjellen på ringen er nok banekunskap og fører ferdigheter. Alt under 10 min er akseptabelt, under 9 raskt osv nedover. Neste år skal jeg nedover med e28 på 300 hk, 1300 kilo og r888. Da er målet 8.30 med meg som sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Største forskjellen på ringen er nok banekunskap og fører ferdigheter. Alt under 10 min er akseptabelt, under 9 raskt osv nedover. Neste år skal jeg nedover med e28 på 300 hk, 1300 kilo og r888. Da er målet 8.30 med meg som sjåfør. Det er når man har et mål man skal slå at det går galt. Jeg gidder egentlig ikke klokke tiden. Jeg har det akkurat like morro selv om jeg ikke vet hvor fort jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hvordan måler man egentlig tiden på turistkjøring? Må man ikke innom pit`n etter hver runde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Største forskjellen på ringen er nok banekunskap og fører ferdigheter. Alt under 10 min er akseptabelt, under 9 raskt osv nedover. Neste år skal jeg nedover med e28 på 300 hk, 1300 kilo og r888. Da er målet 8.30 med meg som sjåfør. Det er når man har et mål man skal slå at det går galt. Jeg gidder egentlig ikke klokke tiden. Jeg har det akkurat like morro selv om jeg ikke vet hvor fort jeg kjører. Kloke ord. Selv har jeg ikke tatt tiden en eneste gang, men søstera mi tok tiden en runde uten at jeg visste om det. Hu hadde visst missforstått konseptet med rundetider. "Du brukte litt over 9 minutt." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Jeg ser kun på tiden etter at jeg er ferdig og kjøre. Er morro. Men man må passe seg, for nurburgrin biter deg i ræva om du sover i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Hvordan måler man egentlig tiden på turistkjøring? Må man ikke innom pit`n etter hver runde? http://bridgetogantry.com/2/index.php?option=com_content&view=article&id=180:what-does-bridge-to-gantry-mean&catid=46:guides&Itemid=300060 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Største forskjellen på ringen er nok banekunskap og fører ferdigheter. Alt under 10 min er akseptabelt, under 9 raskt osv nedover. Neste år skal jeg nedover med e28 på 300 hk, 1300 kilo og r888. Da er målet 8.30 med meg som sjåfør. Det er når man har et mål man skal slå at det går galt. Jeg gidder egentlig ikke klokke tiden. Jeg har det akkurat like morro selv om jeg ikke vet hvor fort jeg kjører. Kunne ikke vært mer enig. Hvor fort man kjører er jo strengt tatt relativt irrelevant så lenge man har det moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå