Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Da ble Nürburgring solgt til Capricorn for 100 mill € + at de skal bygge om anlegget for 25mill €.

Spennende å se. Det som skal gjøres som er VELDIG bra er at de skal kaste vekk ring-card systemet.. Blir spennende i 2015.

http://www.bridgetogantry.com/2/index.php/home/news/589-nuerburgring-sold-to-capricorn-for-100-million

Dette er de nye eierene:

http://www.capricorngroup.net/no_cache/en.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er definitivt spennende dette... STR-gutta sier jo at dette er "worst case", det er nok ikke basert på mulige nye eiere, men om ringen skulle bli privateid eller forbli statseid.

At eieren av capricorn kjører i VLN og er en fast traver er nok uansett en stor fordel enn om Ecclestone og fiffen skulle tatt over roret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er egentlig ringcard-greiene så negativt? Ja, det er på tryne at man må ha kort i devils diner, men å bruke forhåndsbetalt kort for å komme ut på ringen er fint synst eg. Effektivt og enkelt. Hva er alternativene, kortbetaling ved bommen? Kontantbetaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er egentlig ringcard-greiene så negativt? Ja, det er på tryne at man må ha kort i devils diner, men å bruke forhåndsbetalt kort for å komme ut på ringen er fint synst eg. Effektivt og enkelt. Hva er alternativene, kortbetaling ved bommen? Kontantbetaling?

Til å kjøpe runder med er det jo helt greit, men når man samtidig må bruke det til å handle mat, tøy osv så blir det for teit. Hadde vært ok hvis de hadde kredittkort som et alternativ betalingsmiddel, men det går jo ikke. Også varer Ringcard til 31.12 hvert år. Har du noen få € igjen på kortet når du reiser hjem så kan du ikke bruke de neste år du skal ned. Ja jeg vet at man kan gå i en automat og få tilbake pengene, men burde vært unødvendig i 2013-14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som vet om en som heter Tor som skal på DN10 (destination Nurburgring 2 & 3 july Trackday) han skal kjøre en e36 M3.. så han var meldt på eventen så kunne tenkt meg å spørre om han var interessert i å kjøre med oss nedover.. send meg PM hvis noen vet hvem det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til ringen nesteår, noen som kan anbefale meg bra hotell samt spisesteder og tid på året jeg burde dra nedover

http://www.am-tiergarten.de . Kan anbefales. Vi bruker det hvert år. Veldig bra restaurant med masse fin historie under hotellet. Er mor til Sabine Smith som driver det.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...