Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

snøen kom på ett irriterende tidspunkt....sjuern endte på verksted inatt og jeg måtte ta banen på jobb :( Men siden dette innlegget kanskje er feil ihenhold til t ulletråden, så kan jeg legge til en video som relaterer seg til snø og kaos på veiene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coil kan gi forbigående problemer ja. Du får ta å lese ut feilkoder så finner du nok ut av det :)

Så det er mulig å hente ut logg som viser om det har vert problemer med coil?

Jepp, alle feil lagres og kan leses ut med en vas. Men vær obs, det kan ligge feil på dyse, abs og gjerne lambda også. Dette fordi de reagerer på at bensinen ikke har vært brent. Har akkurat byttet to coiler nå, dog på en litt annen motor :P det vil også stå hvilken sylinder feilen ligger på også. Meget godt feilsøkingssystem på vag, det skal de ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wulf er så sykt bra^^

Har dem slutta med det i Aftenposten? ;(

Neida... Aftenposten har nå en humorseksjon de kaller "Den femte statsmakt" og der finner du bl.a Wulf & Morgenthaler... :)

http://www.aftenposten.no/statsmakt/

Originalen av "Wulf" er selvfølgelig dansk og den finner du hver dag på forsiden av storavisen Politiken. For å få full glede av teksten på stribene bør man ha litt kjennskap til dansk, men nordmenn skjønner stort sett hurtig poenget.

http://politiken.dk/

knut_olestad: Du kom meg i forkjøpet når det gjelder Wulf & Morgenthalers egen side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sykt hvor mye vi skal hause opp denne snøen. du ser på værmeldingen å ser det er meldt snø - ok da får man ta sine forhåndsregler da. klarer man ikke kjøre, la vær og ta en tbane tidligere.

det er da ikke noe værre enn det?

men, men vg må jo også ha noe å skrive om "SNØKAOS!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det sier vel seg selv?

alt nord for sinsenkrysset...... :lol:

nei, far spøk til alvor. jeg har vært mye i "utkantstrøk" i dette landet å sånn sett så kan vi osloboere klage så mye vi vil på kollektivtrafikk f.eks, det eksisterer jo ikke utenfor de store byene og nærliggende steder (omtrent) mye kommer av store avstander, lite folk etc.

men en ting jeg ikke klarer å finne svar på er; hvorfor i svarte h.... klarer de ikke å få kollektivtrafikken i Oslo-området til å fungere selv om det kommer snø, 20 minus, eller løv på skinnegangen. vi bor da for faen i Norge hvor vi har 4 årstider, og 3 av dem skaper problemer for kollektiven. er det mulig? jeg kjenner jeg blir jævlig irritert på sånt hehe.

Kanskje jeg skal gå for å bli diktator - da blir det hvertfall gjort noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er endelig pakka fra USA i Oslo. Kanskje den kommer i posten iløpet av dagen? Værste fall så får jeg vente til imorgen med å gjøre fronten på bilen komplett.

(Er dette lov å skrive, eller er jeg helt på jordet nå?)

Om du får pakken fra oslo idag, eller imorra..da er det helt sykt, hadde ikke regna med å fått den før neste uke. Er jo tross alt posten det er snakk om :P

Neiii, dette er ikke no sjætting :)

Fredrik:

Første-> :shock:

Det med Roskilde festivalen, hadde ikke forundra meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke chatt...haha :P får vel kjeft for å skrive det...hmm..

gruer meg til å ta banen hjem etterpå...

Så så...

Banen hjem ja? Som vanlig er det jo full skjærings på banen i dag. Alt har stått gjennom sentrum siden 0930, pga en kortslutning med medfølgende røykutvikling ved Stortinget stasjon. Kan se for meg det er en del frustrerte og sure folk i full fart til fots på Karl Johan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...