Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm...lurer på om det bare er jeg som føler at veiene i oslo er VERRE iår etter vintern, enn andre vintre?Er faen meg høl overalt uansett hvor man kjører...

Skrevet

Eller hva det er lurer jeg på :P Hørte det var en motstand som pleide å ta kvelden på den også, tror det har noe med klimaanlegget å gjøre eller noe? Har lagt den ut for salg, så da er det greit å vite hva det er for noe først :)

Skrevet

kjørte akkurat en gammel renault på dynga nå! satan å moro! fikk kutta en del snøfonner , klinka i autovernet og kjørte på 2. gir, på sperra med brekket på :P

Skrevet
Hmm...lurer på om det bare er jeg som føler at veiene i oslo er VERRE iår etter vintern, enn andre vintre?Er faen meg høl overalt uansett hvor man kjører...

Tror du har rett. Er helt forferdelige veier nå. (Men nå kjørte jeg ikke så mye i sentrum i fjor)

Der det er trikkeskinner er det helt latterlig...

Skrevet

Meker at veien har blitt mer ødelagte iår enn før...Flere steder er det nesten klin umulig å kjøre uten å måtte svinge til siden..Spess majorstua/solli/grunerlønna er HELT jævlige...

Skrevet

Ja er ganske mye shit rundt omkring i oslo også..Nå har jeg ikke kjørt så mye andre steder, men er nesten uutholdelig med risting og shit all over as...

Skrevet

ja, ringte nå bilia på fornebu for å høre om bilen min hadde vært innom for å bytte det registergreiene som er en svakhet på 116i. der var det foretatt en aksjon og byttet noe skinne el. i 07. bra!

hørte på pris ang bytting av bremser rund baut. 11400,-!!!! jeg tar nok å gjør det selv ja. satan for en pris

Skrevet
Eller hva det er lurer jeg på :P Hørte det var en motstand som pleide å ta kvelden på den også, tror det har noe med klimaanlegget å gjøre eller noe? Har lagt den ut for salg, så da er det greit å vite hva det er for noe først :)

Du tenker på viftemotstanden til klimaanlegget?

Den sitter inn coupeen og er koblet til kupeviften. ;)

Skrevet
Derfor man kjøper seg Mercedes 124 og hører på musikk, da merker man ikke så mye til hull og dumper :D hehe..

hahaha..faktisk...merca mi, w202 C-klasse er artig...merker ikke dumper og høl med den :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...