EirikL Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Men du har jo ordentlig bil. De har slike ting som slitasjevarsler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hmm...lurer på om det bare er jeg som føler at veiene i oslo er VERRE iår etter vintern, enn andre vintre?Er faen meg høl overalt uansett hvor man kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kan noen fortelle meg hva dette heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 hva den heter ? er jo en elektrisk vifte ? er vel slik som sitter på klimaradiatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Eller hva det er lurer jeg på Hørte det var en motstand som pleide å ta kvelden på den også, tror det har noe med klimaanlegget å gjøre eller noe? Har lagt den ut for salg, så da er det greit å vite hva det er for noe først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 kjørte akkurat en gammel renault på dynga nå! satan å moro! fikk kutta en del snøfonner , klinka i autovernet og kjørte på 2. gir, på sperra med brekket på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hmm...lurer på om det bare er jeg som føler at veiene i oslo er VERRE iår etter vintern, enn andre vintre?Er faen meg høl overalt uansett hvor man kjører... Tror du har rett. Er helt forferdelige veier nå. (Men nå kjørte jeg ikke så mye i sentrum i fjor) Der det er trikkeskinner er det helt latterlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Meker at veien har blitt mer ødelagte iår enn før...Flere steder er det nesten klin umulig å kjøre uten å måtte svinge til siden..Spess majorstua/solli/grunerlønna er HELT jævlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Veiene er mye værre i år, ja. Ikke bare i Oslo har jeg merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ja er ganske mye shit rundt omkring i oslo også..Nå har jeg ikke kjørt så mye andre steder, men er nesten uutholdelig med risting og shit all over as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Derfor man kjøper seg Mercedes 124 og hører på musikk, da merker man ikke så mye til hull og dumper hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Måtte krype til korset når jeg var innom Narvesen i dag. Men denne er verdt skammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 ja, ringte nå bilia på fornebu for å høre om bilen min hadde vært innom for å bytte det registergreiene som er en svakhet på 116i. der var det foretatt en aksjon og byttet noe skinne el. i 07. bra! hørte på pris ang bytting av bremser rund baut. 11400,-!!!! jeg tar nok å gjør det selv ja. satan for en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Eller hva det er lurer jeg på Hørte det var en motstand som pleide å ta kvelden på den også, tror det har noe med klimaanlegget å gjøre eller noe? Har lagt den ut for salg, så da er det greit å vite hva det er for noe først Du tenker på viftemotstanden til klimaanlegget? Den sitter inn coupeen og er koblet til kupeviften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Derfor man kjøper seg Mercedes 124 og hører på musikk, da merker man ikke så mye til hull og dumper hehe.. hahaha..faktisk...merca mi, w202 C-klasse er artig...merker ikke dumper og høl med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg