wicky124 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 var det ikke pga avgasskrav at motorene ble strupa?
-Roger- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 var det ikke pga avgasskrav at motorene ble strupa? men er ikke USA de som har minst krav til avgasser osv?
noekult Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Tror det var pga. California. Størst luksusbilmarked i verden og de er plaget av dårlig luftkvalitet. Kanskje dems alternative luftforurensingsmålemetode (lol for et ord) satte stopper for standardmotoren? Spekulasjoner fra meg, selvsagt, men ikke en umulighet. Og se, jeg er våken på denne tiden Skal ringe NAF og sende Caddyen på sjukehus.
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jobbe i dag, i morgen, kanskje lørdag. Så hjem! Så er det lønnsforhandlinger på mandag. Føler at "vi" dvs jeg og den andre personen i forhandlingsutvalget fra vår fagforening nå stiller utrolig sterkt, da jeg fikk bekreftet en oppsigelse i går, nettopp pga lønn. Herlig, rett og slett. God timing!
noekult Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jobbe i dag, i morgen, kanskje lørdag. Så hjem! Så er det lønnsforhandlinger på mandag. Føler at "vi" dvs jeg og den andre personen i forhandlingsutvalget fra vår fagforening nå stiller utrolig sterkt, da jeg fikk bekreftet en oppsigelse i går, nettopp pga lønn. Herlig, rett og slett. God timing! Hadde ikke du/dere samme forhandlingsgreie i fjor? Hvordan gikk det, fikk dere innfridd krav?
Marius2002 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 BMW REVEALS EIGHT-SPEED TRANSMISSION THAT USES GPS TO PREDICT SHIFTS http://www.leftlanenews.com/bmw-reveals ... hifts.html
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 hmm...hadde en forsinka aprilsnarr igår...var hos dama og venninna hennes..så gikk venninna og la seg..også låste jeg døra hennes utenfra for morroskyld...dette var i 17tiden igår...idag kl 09 ringer hun og griner (ja jenter!!) over at døra er låst og at hun har angst....så da måtte jeg fra helsfyr til fornebu for å hente nøkler, så til tveita for å åpne døra hennes...haha hun var iallefall ganske så sur
SweetBMW Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jobbe i dag, i morgen, kanskje lørdag. Så hjem! Så er det lønnsforhandlinger på mandag. Føler at "vi" dvs jeg og den andre personen i forhandlingsutvalget fra vår fagforening nå stiller utrolig sterkt, da jeg fikk bekreftet en oppsigelse i går, nettopp pga lønn. Herlig, rett og slett. God timing! Hadde ikke du/dere samme forhandlingsgreie i fjor? Hvordan gikk det, fikk dere innfridd krav? Vi driver med akkurat samme. Så vare så bra at Adm. Dir bestemte seg for å gå nå da... Snakkeru timing her ja?
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 haha.. men ble jo masse ekstra styr for deg da ja faen...backfired on me...blææ...menmen..jeg fikk en time fri fra jobb så...
VegarVS Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 haha.. men ble jo masse ekstra styr for deg da ja faen...backfired on me...blææ...menmen..jeg fikk en time fri fra jobb så... haha, da var det jo verdt det
316 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 I fjor var det hovedoppgjør, i år er det mellomoppgjør. Forskjellen på det er at under et hovedoppgjør forhandles det om kroner og tekst, og under et mellomoppgjør forhandles det bare om kroner. I fjor fikk vi mer eller mindre gjennom kravene våre og kom godt ut av det.
Anbefalte innlegg