Larsinnj Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 hmm...hadde en forsinka aprilsnarr igår...var hos dama og venninna hennes..så gikk venninna og la seg..også låste jeg døra hennes utenfra for morroskyld...dette var i 17tiden igår...idag kl 09 ringer hun og griner (ja jenter!!) over at døra er låst og at hun har angst....så da måtte jeg fra helsfyr til fornebu for å hente nøkler, så til tveita for å åpne døra hennes...haha hun var iallefall ganske så sur Hva hvis hun måtte skikkelig på do når hun våknet? Da hadde jeg blitt forbandet hvis noen hadde låst meg inne!
S.Arnesen Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 jeg har nå att lappen i overkant av 6 år og driver nå å vurderer å ta motorsykkellappen. Jeg tok klasse b lappen to år før dette trafikale grunnkurs greine ble pålagt, betyr det at jeg slipper å ta det når jeg skal ta klasse a? En kar her på jobben mente på at jeg måtte ta traffikalt grunnkurs nå siden jeg ikke har tatt det før, men jeg syns da det høres veldig rart ut?
VegarVS Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 ring til en kjøreskole, eller bt, så finner du ut av det
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 hmm...hadde en forsinka aprilsnarr igår...var hos dama og venninna hennes..så gikk venninna og la seg..også låste jeg døra hennes utenfra for morroskyld...dette var i 17tiden igår...idag kl 09 ringer hun og griner (ja jenter!!) over at døra er låst og at hun har angst....så da måtte jeg fra helsfyr til fornebu for å hente nøkler, så til tveita for å åpne døra hennes...haha hun var iallefall ganske så sur Hva hvis hun måtte skikkelig på do når hun våknet? Da hadde jeg blitt forbandet hvis noen hadde låst meg inne! ¨ det første hun gjorde var å slå meg...så gikk hun på do
S.Arnesen Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 ring til en kjøreskole, eller bt, så finner du ut av det Må nok prøve å komme frem på bt ja. Ringte wright trafikkslole istad, og de sa jeg måtte ha trafikalt grunnkurs. Mørk trafikkskole sa at jeg ikke trengte... hehe
Eksos Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Våren har kommet og asylsøkerne har begynt å sykle langs veiene igjen. Vær forsiktig så du ikke kjører på dem, det kan være din sykkel...
Marius2002 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Vet du hvorfor de fleste orkaner får damenavn? Når de kommer er de ville og våte, og når de drar tar de med seg hus og bil...
VegarVS Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 rasistbitch...Men den var morsom tviler på at du har sykkel
spruddel Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hva er forskjellen på en kvinne og en måke? Den ene roter i alt, skråler og skriker, gir en aldri fred, bråker med alt og alle. Den andre er en fugl
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 rasistbitch...Men den var morsom tviler på at du har sykkel i have....med kvittering...
Marius2002 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Skal ned på befaring i gamleleiligheten med utleier nå om en times tid. Skal se over for å få igjen depositum. Noen som vet hvor lang tid det bruker å gå før depositumet er inne på konto? Har jeg noen krav? Har ingen aning hvordan dette fungerer.
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 husk at rentene ett depoistum eventuelt har opparbeidet seg er DINE....
Marius2002 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 husk at rentene ett depoistum eventuelt har opparbeidet seg er DINE.... Ok Jeg spurte av den grunn at jeg vil stille noen lunde forberedt. Så jeg ikke bare nikker og er enig og ikke får så mye som jeg egentlig burde hatt f.eks.
Tom K Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Husk at normal slitasje IKKE skal være grunnlag for trekk i depositum
Anbefalte innlegg