Kvasi Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvem er det egentlig som tar for gitt at årsavgifta er betalt når man kjøper en bil i Januar?
316 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Kommer årsavgiften i postkassen nå, eller gjør den ikke det lenger?
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg glemte noe: Du mista lappen i den og hadde den under kjøretøy her inne.... En liten detalje ! Ja det hadde jeg Og det har jeg allerede beklaget på det sterkeste og ordnet opp i! Men de siste uttalelsene er bare piss.. Kvasi: Ikke jeg, men ny eier medregnet at denne var betalt pga opplysninger fra Barca om litt diverse forhold rundt han og bila hans.. Men igjen, legger saken død for min del!
Concep Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg glemte noe: Du mista lappen i den og hadde den under kjøretøy her inne.... En liten detalje ! Ja det hadde jeg Og det har jeg allerede beklaget på det sterkeste og ordnet opp i! Men de siste uttalelsene er bare piss.. Kvasi: Ikke jeg, men ny eier medregnet at denne var betalt pga opplysninger fra Barca om litt diverse forhold rundt han og bila hans.. Men igjen, legger saken død for min del! Du av alle bør vite dette godt, årsavgiften kommer somregel i mars engang, ikke Januar, Fristen får å betale den før du får begjæring er 1 august.. Jeg nevnte til deg att årsavgiften er en av flere ting vi må avklare før ett evt salg. Jeg har kun pratet med fredrik gjennom deg, fordi jeg ikke har telefon, og fordi jeg kjenner han ikke, og du ordnet dette. Jeg visste ikke om han skulle bruke deler av bilen eller fikse den, derfor var ikke Årsavgift superviktig for meg å nevne da jeg ikke visste noe om forholdene til kjøper. Altså jeg gidder ikke diskutere dette her jeg Markus, det eneste jeg vet er att jeg har dette på mitt rene 100%. Og att du egentlig bare burde starte å grave din egen grav.
hylle Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Anyways, barca. gå på butikken, du får startpakke til telefonen din for 29,-kr
Jordfræsar Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Ta å lag en egen tråd om dere skal absolutt krangle foran alle og en hver.
Concep Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg glemte noe: Du mista lappen i den og hadde den under kjøretøy her inne.... En liten detalje ! Ja det hadde jeg Og det har jeg allerede beklaget på det sterkeste og ordnet opp i! Men de siste uttalelsene er bare piss.. Kvasi: Ikke jeg, men ny eier medregnet at denne var betalt pga opplysninger fra Barca om litt diverse forhold rundt han og bila hans.. Men igjen, legger saken død for min del! Du av alle bør vite dette godt, årsavgiften kommer somregel i mars engang, ikke Januar, Fristen får å betale den før du får begjæring er 1 august.. siden jeg sto som eier på bilen pr 1 januar, er det jeg som får årsavgiften, hvis ny kjøper ikke betaler den, når jeg har brukt bilen 5 dager i 2012 før du begynnte tidenes bortforklaring, syns jeg det er urimelig att jeg skal måtte betale den. 8000,- for en e34 525i med ZF kasse, elvinduer, DE baklykter, MIM felger, momo ratt, 540 frontfanger osv, er ikke urimelig samme faen hvordan du vrir og vender på det.. Jeg har vært veldig snill ( igjen ) og sagt att Fredrik får bilen nå får 5000,- + årsavgift......... Men tro ikke at du slipper unna dette fordet. Jeg nevnte til deg att årsavgiften er en av flere ting vi må avklare før ett evt salg. Jeg har kun pratet med fredrik gjennom deg, fordi jeg ikke har telefon, og fordi jeg kjenner han ikke, og du ordnet dette. Jeg visste ikke om han skulle bruke deler av bilen eller fikse den, derfor var ikke Årsavgift superviktig for meg å nevne da jeg ikke visste noe om forholdene til kjøper. Altså jeg gidder ikke diskutere dette her jeg Markus, det eneste jeg vet er att jeg har dette på mitt rene 100%. Og att du egentlig bare burde starte å grave din egen grav.
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Latskap.. har under hele prosessen bedt deg om å snakke med han selv, og det er så jævla enkelt som det kunne blitt Men igjen, du får diskutere dette med andre enn meg, jeg gidder ikke da jeg har lite med saken og gjøre og konflikten mellom deg og fredrik er løst! Så hvorfor du fortsetter å gnage skjønner jeg faen meg ikke.. Sier igjen, denne saken mellom Barca og "Fredrik" er oppløst, så ro deg ned ett par hakk
Concep Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Latskap.. har vel hele tida bedt deg om å snakke med han selv, og det er så jævla enkelt som det kunne blitt Men igjen, du får diskutere dette med andre enn meg, jeg gidder ikke da jeg har lite med saken og gjøre og konflikten mellom deg og fredrik er løst! Så hvorfor du fortsetter å gnage skjønner jeg faen meg ikke.. Sier igjen, denne saken mellom Barca og "Fredrik" er oppløst, så ro deg ned ett par hakk Det er ikke noen sak mellom meg og denne Fredrik. Det har det heller aldri vært. Er snakk om måten du har behandlet meg og mine ting på, og hva som har skjedd i ettertid. Dette blir da mitt siste ord i denne saken. Jeg ville bare dele dette, og advare dere mot en potensiell fare for samfunnet. Gjør aldri handler med denne herremannen, og for GUDS skyld, er du ute etter en venn, så annbefaler jeg enn Bikkje, M|Fjeld er ikke noe å samle på THE END
Kjennern Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 M|Fjeld og Barca: Da kan dere stoppe dette i tulletråden, og heller ta det på PM. Fortsetter dette vil advarsel være på sin plass.
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=N1-25s4uwFQ Edit: Ferdig jeg også
Anbefalte innlegg