Erebus Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Fredrik 90 er jo skap-VAG fan, han skal jo ha Passat R36 som familiebørse innen noen år, han bare vet det ikke enda
Fredrik 90 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Fredrik 90 er jo skap-VAG fan, han skal jo ha Passat R36 som familiebørse innen noen år, han bare vet det ikke enda Jeg liker VAG godt men er det en bil du ALDRI ser meg i så er det Passat, vil heller ikke kalle meg VAG fan akuratt. Familiebørsa blir nok heller en Amerikansk stor suv ja, i tillegg til en BMW for "far"
Marius2002 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 epic terrorist... Monty Python ja Husker jeg så den der for mange mange år siden, hadde nesten glemt den. Takk for link!
Erik89 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg tar å spør her og i samme slengen. Mulig den ene demperen foran har gått, jeg merker noen "slag" i venstre side når det blir litt ujevnt på veien. Høres dette riktig ut? :/ Edit: Det har vært mye rundt om Parts and Retards, gode og dårlige erfaringer..er de å anbefalle til slutt?
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Edit: Det har vært mye rundt om Parts and Retards, gode og dårlige erfaringer..er de å anbefalle til slutt? Jeg handlet senkeskåler der, som gikk smertefritt. Har også vært i kontakt med han ang andre ting, der han har vært rask og behjelpelig med svar på spørsmål. Min erfaring
Erik89 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Barca: Blei nettopp forklart det av en kompis, så han skal ta en titt ikveld Takk. Det eneste jeg kan helt sikkert, er det jeg har vært borti før Og ulyder er jeg aldri sikker på, det kan være så mangt som lager den samme lyden. Takk, Jørgen
Dirty Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Noen som bor i haugesund og vet noe om denne ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31558825
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 epic terrorist... Monty Python ja Husker jeg så den der for mange mange år siden, hadde nesten glemt den. Takk for link!
Kennethe34 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg tar å spør her og i samme slengen.Mulig den ene demperen foran har gått, jeg merker noen "slag" i venstre side når det blir litt ujevnt på veien. Høres dette riktig ut? :/ Edit: Det har vært mye rundt om Parts and Retards, gode og dårlige erfaringer..er de å anbefalle til slutt? Har handlet med de ett par ganger + maila diverse spørsmål med de. Superrask utsending av varer, og kjappe svar på mail også Jeg har kjempegod erfaring med de.
noekult Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Fikk noe kult i posten: 3 mnd. ventetid, helt verdt det.
Jordfræsar Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Første øyekast likna den på en truse haha... måtte se to ganger.
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Er det den jakka du snakka om? Hvis det er en jakke da..
Anbefalte innlegg