Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fredrik 90 er jo skap-VAG fan, han skal jo ha Passat R36 som familiebørse innen noen år, han bare vet det ikke enda ;)

Jeg liker VAG godt men er det en bil du ALDRI ser meg i så er det Passat, vil heller ikke kalle meg VAG fan akuratt. Familiebørsa blir nok heller en Amerikansk stor suv ja, i tillegg til en BMW for "far" :wink:

Skrevet

Jeg tar å spør her og i samme slengen.

Mulig den ene demperen foran har gått, jeg merker noen "slag" i venstre side når det blir litt ujevnt på veien.

Høres dette riktig ut? :/

Edit:

Det har vært mye rundt om Parts and Retards, gode og dårlige erfaringer..er de å anbefalle til slutt? :)

Skrevet

Edit:

Det har vært mye rundt om Parts and Retards, gode og dårlige erfaringer..er de å anbefalle til slutt? :)

Jeg handlet senkeskåler der, som gikk smertefritt. Har også vært i kontakt med han ang andre ting, der han har vært rask og behjelpelig med svar på spørsmål.

Min erfaring :)

Skrevet

Barca:

Blei nettopp forklart det av en kompis, så han skal ta en titt ikveld :) Takk.

Det eneste jeg kan helt sikkert, er det jeg har vært borti før :P

Og ulyder er jeg aldri sikker på, det kan være så mangt som lager den samme lyden.

Takk, Jørgen :)

Skrevet
epic terrorist...

Monty Python ja :lol: Husker jeg så den der for mange mange år siden, hadde nesten glemt den. Takk for link! :D

:lol:

Skrevet
Jeg tar å spør her og i samme slengen.

Mulig den ene demperen foran har gått, jeg merker noen "slag" i venstre side når det blir litt ujevnt på veien.

Høres dette riktig ut? :/

Edit:

Har handlet med de ett par ganger + maila diverse spørsmål med de.

Superrask utsending av varer, og kjappe svar på mail også :)

Jeg har kjempegod erfaring med de.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...