rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Her har du iallefall en del andre banebiler, selv om de ikke er Supraer Edit: Litt greit å linke også kanskje http://www.finn.no/finn/car/used/result ... bil&sort=2 Så litt spennende ut den R32en der.
Kvasi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Skal ikke ha noe vankel supra er tingen Neineinei.. Wankel er tøffest av alt.. Finnes ikke tvil om at jeg skal bygge 4rotor..
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Skal ikke ha noe vankel supra er tingen Neineinei.. Wankel er tøffest av alt.. Finnes ikke tvil om at jeg skal bygge 4rotor.. Wankel er jævlig gromt! Megakult lydbilde Synd at det er så lite holdbart, krever jo overhalinger ved hver 40k kjørte kilometer
liffi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 supra er mere holdbart, å med min kjøring så trengs det ! får ringe Moen i morra å høre
rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Skal ikke ha noe vankel supra er tingen Neineinei.. Wankel er tøffest av alt.. Finnes ikke tvil om at jeg skal bygge 4rotor.. Wankel er jævlig gromt! Megakult lydbilde Synd at det er så lite holdbart, krever jo overhalinger ved hver 40k kjørte kilometer Si det innpå Mazda-forumet og du vil bli ledd av. Problemet er ofte at det er helt annerledes å trimme en wankel. Helt andre verdier på alt som er. Må ha spesifikke dyser og plugger for at man skal kunne kjøre driftsikkert. Apexene slites jo uansett, men det vanlig med normal kjøring er rundt 120.000km. Med banekjøring kan du vel regne med 60.000km-80.000km før disse må byttes. Kommer an på hvor godt bilen er mappet og satt opp. Er ikke dyrt for apexer heller, er bare at du må splitte motorene for å skifte de. Men helt klart. Kan ikke pushe 5-600hk like lett i en wankel som i en så god motor som 2jz.
Kvasi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Skal ikke ha noe vankel supra er tingen Neineinei.. Wankel er tøffest av alt.. Finnes ikke tvil om at jeg skal bygge 4rotor.. Wankel er jævlig gromt! Megakult lydbilde Synd at det er så lite holdbart, krever jo overhalinger ved hver 40k kjørte kilometer Det er på grensa til svada.. Kjøpte min første wankelbil i -88. En RX2 med 12a som var kjørt 130k ca da og den virka og virka... Er med de som med alle andre mekaniske ting, behandler du de som de skal så virker de..
Lars89 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Kan jo kontakte f.eks http://japanauto.no/ og be de finne en bil til deg i Japan. Eller så kan du importere fra England England selv
M|Fjeld Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Men helt klart. Kan ikke pushe 5-600hk like lett i en wankel som i en så god motor som 2jz. Har vært mye inne på Mazda forumet og er fult klar over det du sier Men nettopp, det du skriver her var det jeg tenkte på, funker ikke like bra og hente 5-600hk utav en wankel, da slites det fort.. Det er på grensa til svada.. Kjøpte min første wankelbil i -88. En RX2 med 12a som var kjørt 130k ca da og den virka og virka... Er med de som med alle andre mekaniske ting, behandler du de som de skal så virker de.. Har også hatt Wankelbil, en Fd3s med 120k på telleren, ikke mer enn et par dager da..(bildet over her) Den var benka til 400hk i motor og var så og si original, uten om forsterka apexer og et singelturbo oppsett.. Den har vel nå blitt kjørt slik i 40k uten problemer Men det jeg mente var at skal man virkelig dra hester utav en wankel så er ikke det mest holdbart..
Kvasi Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Litt lørdagsgodis, en kompis på isbanen vi har tilgjengelig her. Passat Syncro med Audi turbomotor og gomusikk..
TonHad Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 får frysninger ! Har nettopp skaffa meg en alpinahvit e36 coupe, men den har appelsinhud i lakken ! er det mulig å rubbe ned eller må jeg belage meg på pusse ned å lakke opp igjen ? noen som kan anbefale rubbing isåfall ?
powerfulglenn Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 får frysninger ! Har nettopp skaffa meg en alpinahvit e36 coupe, men den har appelsinhud i lakken ! er det mulig å rubbe ned eller må jeg belage meg på pusse ned å lakke opp igjen ? noen som kan anbefale rubbing isåfall ? tror du må pusse og lakke ja.. den ble jo lakkert sånn, så da er det dårlig lakke jobb
316 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Fjeld / Rubling: Hvis det er girkassefeste som er slitt på bilen min, noe som kan stemme mtp symptomer. Er det noe jeg bør skifte snarest? Ettersom jeg forstod ut av et engelsk forum var det kun irriterende for den som la merke til det og ellers ganske ufarlig. Stemmer det?
liffi Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Tok på meg kjærring arbeid i dagtidlig. lille gutt skulle absolutt opp tidlig, så da var de bare å vaske å rydde huset ! hva annet kan man gjøre? sitte på ræva?! Ellerstakk..
Jordfræsar Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Tok på meg kjærring arbeid i dagtidlig. lille gutt skulle absolutt opp tidlig, så da var de bare å vaske å rydde huset ! hva annet kan man gjøre? sitte på ræva?! Ellerstakk.. Ingen som dømmer deg her...
Anbefalte innlegg