Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er for innvandrer til å dra på no annen båt enn danskebåten...

hahahahaha

nei wicky... :( jeg vil kjøre båt ut i fjorden i finværet.. har til og med tatt båtlappen og er avholds, den perfekte sjåfør ute i sjøen når resten vil drikke, og jeg vil cruise....

wicky, la oss kjøpe båt a.--

Skrevet

Hvorfor kan ikke invandrere være på sjøen i fritidsbåt? Bare de kan lese sjøkart og vikepliktene så ser jeg ikke noe problem i det, selv om båtlivet er en viktig del av norsk kultur :)

Ingenting er deiligere enn å komme utpå en varm sommerdag og bare senke skuldrene og slappe av, men så er jeg vokst opp med båt også da :) Har hatt egen båt siden jeg var 10 år jeg :wink:

Skrevet
Er ingen andre innvandrere på havet som de kan cruise forbi og vise frem båten sin... Pluss veldig mange er meget svømme udyktige.. :P

Hvorfor kjøre å vise frem? :P

Jeg drar kun uttpå for å more meg selv og de jeg har med :D

Skrevet
Er ingen andre innvandrere på havet som de kan cruise forbi og vise frem båten sin... Pluss veldig mange er meget svømme udyktige.. :P

Så hvis ikke invandrere kan vise seg fram på noen måte så lar de heller være :roll: Jaja :lol:

Skrevet

Så hvis ikke invandrere kan vise seg fram på noen måte så lar de heller være :roll: Jaja :lol:

Jeg er ganske stereotypisk :P

Skrevet

Og fordi man ikke får festa spinners på en båt uten at det ser teit ut ;D Man kan heller ikke ha devileyes-look på en båt eller Riger styling.

Skrevet

Men eldre kvinnfolk finner man på havet? (sorry...jeg vet den var teit! :P )

Men jah...båtkultur er nesten ikke-eksisterende hos innvandrere...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...